Sunday, February 06, 2005

2005.02.03 Csutortok

Az ejszakazastol egy kicsit faradt voltam, de nem nagyon erdekelt! Ma ugyis elobb bezar az iroda, mert ma lesz az elso FUN DAY.

Mint arrol mar korabbant emlitest tettem, az en munkaltatom es egy masik ceg jobbhijjan osszeolvadt, egeszen pontosan uj ceget hoztak letre annak erdekeben, hogy nagyobb piaci reszesedest tudhassanak magukenak! A uj ceg eleg zagyva nevu, de ez nem is erdekel. Ami jobban bosszant es egy kicsit aggaszt is, hogy velemenyem szerint ezzel az egyesulessel a regi cegem teljesen elveszti a identitasat, nem csak ebben az orszagban, hanem az egesz kozel-keleten.
Termeszetesen nem all egesz pontos informacio a birtokunkban arrol, hogy ez miert is lesz jo, csak annyit tudok, hogy most ez a bizonylatansag es az esszerutelen elverasok nem tesznek jot senkinek.

Egy biztos, en nem igy csinlatam, volna, de persze mivel penzrol beszelunk, es nem is kevesrol, lehet, hogy ez igy jobb uzlet volt valakinek, igy megint le vagyunk szarva, ami nem annyira jo erzes!

Szoval FUN DAY!
Delutan 3kor talalkoztunk kint a francba, egy regi, atalakitott raktarban!
Mar itt kezdett nem tetszeni a dolog! Kint gyonyoruen sutott a nap, mi meg egy levegotlen plehdobozba vagyunk bezarva, es tok jol kellett volna ereznunk magunkat! Hehe...
Meg sor sem volt, de meg csak hideg asvanyviz sem! Ez utobbi volt ugyan, de peze! A szarragas magasiskolaja, na mindegy!

Szoval szar jatekok, elsosorban krikett az indiaiknak, volt kotelhuzas, meg egyeb bugyuta sorversenyek!
Nem voltam igazan aktiv, es mivel szarul ereztem magam, nem is fenykepeztem! Inkabb babaztam helyette. Vijay (az ITs arc) megint hozta a kislanyat, Mehek-t, ugyhogy jol elvoltam.

Elvileg este 8kor lett volna vege az egesznek, ehelyett 8kor kezdodott a kotelhuzas, amit termeszetes megnyertunk, es mivel az eredmenyhirdetes meg kellett varni az ajandek miatt (2 fos vacsorameghivas valami etterembe) le sem tudtam lepni!

Egy kis ajandekosztas, vacsora, tombola, majd az eredmenyhirdetes... fel 11kor mar nagyon elegem volt, ugyhogy inkabb elmentem haza aludni!
Ezt a szart!!!

Kepek azert lesznek, de egy kis idobe fog kerulni, mire emberi mereture redukalom oket, ugyanis valamelyik nagyonokos a legnagyobb felbontasba csinalta oket, ugyhogy a legkissebb kep merete 2,6 Mb!
Eszem megall!!

No comments: