Thursday, February 10, 2005

2005.02.04 Pentek

Vegre jo az ido es lehet tengerpartozni!

Azok, akik kepesek voltak koran kelni, meg elmentek a Terry Fox futasra, de mivel en alapvetoen dog lusta vagyok, inkabb otthon tettem-vettem, de inkabb henyeltem!

Del magassagara sikerult egy talalkozopontot megbeszelnunk, majd irany a tengerpart.
Ragyogo ido, szep napsutes, felho sehol, enyhe szelecske!

A tenger szepen hullamzott, es tisztanak is latszott, ugyhogy kenyletenek voltunk belemenni! Eloszor egy kicsit hideg volt, de nem olyan veszes. Kicsit mozogni kellett benne, azutan mar eleg elviselheto volt!

Fociztunk, meg napoztunk! Nem is gondoltam volna, hogy a februari nap ennyire meg tudja fogni az embert! Hiaba kenegettuk magunkat estere eleg szepen megpirultam, de Kiralylany pl elegge megegett!

A nap vegere meg volt egy elegge kellemesnek igerkezo program, Petraeknal egy 80as evek hazubulija, ahova a belepo a megfelelo oltozet volt. Kenytelenek voltunk hat elmenni es valami rondat venni magunknak!
Nem is olyan hosszu keresgeles utan sikerult kifognunk egy boltot ahol nagyon gagyi, nagyon szarul kinezo ingeket vettunk magunknak!
A party jo volt, voltak akik tulsagosan is tulteljesitettek a feladatot, es nagyon komolan rakeszulket jelmezileg!
A zene egy kis csalodast okozott, mert nem igazan volt jo! Lehetett volna jellegzetesebb zeneket valogatni, de sebaj, legkozelebb jobb lesz, mert mi is keszulunk egy kis valogatassal.
Az egesz rendezveny egy eros negyest erdemel az 5os skalan, amiben benne van a zseles pia (ez egy eleg alattomos dolog, es a hatalmas adag bole felfele kerekito hatasa.

Link a kepekhez oldalt!




No comments: