Saturday, February 19, 2005

2005.02.16 Szerda

Az estere tervezett varosnezes a vendegekkel elmaradt.
Melindaeknal viszont csajbuli volt, ugyhogy a fiuk mehettek csajozni. Egy kicsit faradt voltam a napi hulyesegektol, de elvittam a kozmetikus lanyokat Melindaekhoz, majd mentem a Rock Bottom-ba.

Odafele viszont egy eleg vicces dolog tortent.
Haladok szepen a 4 savos uton, a megengedett sebesseggel (100 km/h), amikor feltunik elottem egy fekete Nissan Sunny. Egy kicsit beragadtam moge, de amikor mar 2 perce haladtam mogotte 60-nal egy kicsi megelegeltem, es levillogtam, de mivel full sotet volt az ablaka, es valoszinusitettem, hogy a driver is hasonlo adottsagokkal bir, index balra, vissza 3as, kisgaz, es elhagy.
Haladok tovabb, elozgetek jobbrol es balrol, mert ez megse jarja, hogy egy kibaszott 4 savos uton nem lehet rendesen 100-al menni, amikor az ut fele ures, mert faszok, es mindenki ugy megy, hogy 120-szal a trafipaxig, utanna vissza 100, vagy esetleg 80, utanna megint 120, es igy tovabb, amikor valaki, egy fekete Sunny beall a seggembe, es villog!
Nekem se kellett tobb, visszakapcsoltam, es elhagytam megint! Nehogyma... erted...
Par perc mulva megint a seggembe, es megint villog, es indexel. Hat ha kergetozni akarsz apa, akkor gyere... Par flikk-flakk, es megint sehol!
Amikor harmadszorra meglattam a jobb tokorbe, epp mellettem volt, es kozelitett.
Amikor mellem ert jobbrol, lehozta az ablakot, es elkezte a rendorigazolvanyat lobogtatni, es nagyon zabosnak tunt!
A jo kurva anyad!
Megalltam, de nem szalltam ki, a zenet se kapcsoltam ki (epp valamelyik Tankcsapda szam ment), odajott egy topszli, es elkerte a papirokat.
Latta, hogy nem vagyok arab, ugyhogy nem szarozott!
vegezetul megkerdezte:
- Tud lassan vezetni?
- Igen!
- Akkor vezessen lassabban!
Papirok vissza, majd el!
Azt hiszem, otthon az ilyenert mar lelottek volna... vagy legalabbis nem is tudom, de ennyivel tuti nem uszom meg.

Ittam egy sort Csongorral es Gurkannal a Rock Bottomba, majd szepen, ovatosan hazavezettem, es egyenesen ugrottam az agyba.

Ejszaka jutott eszembe, hogy a virag meg a papirzsacskoban sinylodik, ugyhogy felkeltem es kitettem, meg is locsoltam, es elneveztem Dezsonek. Szar nev egy viragnak...
es ekkor megszolalt az iPOD-on az ebreszto...
"Aztan elrepulok Rioba, beszallok egy kabrioba.."
Felkeltem, es eszrevettem, hogy ezt a Dezsos sztorit csak almodtam. Dezso meg mindig az Ikeas zacsibol figyel kifele, ugyhogy kicsomagoltam, beletettem a cserepebe, meglocsoltam es elmentem zuhanyozni!

No comments: