Tuesday, February 15, 2005

2005.02.10 Csutortok

Ma ket total megdobbento dologgal szembesultem.

Az elso a koldulas vadiuj modja. Delutan 4 fele, amikor epp a tokom televolt mindennel, es a kocsi fele tartottam a parkoloban, lassam mellemgurul egy 2000-nel fiatalabb Accord, es kiszol belole egy faszi, hogy tudnek e neki segiteni. Mondtam, hogy meg nem vagyok teljesen spiler a varosba, de segitek ha tudok.
Na itt teljesen sikerult megzavarnom, de az is lehet, hogy nem vagta teljesen azt, amit mondtam, ugyhogy elekzdett arab-angolul hablatyolni, hogy a felesege, meg a gyerekek ehesek, meg hogy nincs penze benzinre, hogy hazamenjem Omnaba, meg ilyesmi. Most en jatszottam a hulyet, hogy nem ertem, mit akar.
Egy kicsit ideges lett es elekzdte elolrol. Hagytam had beszeljen, bepakoltam kozbe a kocsiba, ragyujtottam, es meg mindig nem akartam erteni, mit akar.
Utolso elkeseredettsegeben csak annyit mondott: I no money, you give me money... vagy valami ilyesmi!
Anyad!

A masik dolog a butasag magasfoka, talad tomcat droidzonajaba is lemenne, amit deltol sikerult figyelemmel kisernem az ablakbol. Biztos tudjatok, de az irodank epuletenek also szitjen van egy/a Lanborghini markakereskedes/bemutatoterem, az epulet mogott pedig a markaszerviz, ugyhogy rendszereen latunk es hallunk el-elhuzo gyonyorusegeket.
Ma csak annyi tortent, hogy godolom elkeszult az auto, es vissza kellett volna szallitani a tulajnak, am a szallitas semmikepp sem "labon" tortenik, ugyhogy autoszallitot hivtak. Idaig minden siman ment. Meg is erkezett siman, leparkolt, kitoltak a Lamborghinit, es akkor esztevettek, hogy hoppa, ez nem fog menni.
Az autoszallito leengedett platoja, amin fel kellett volna huzni-tolni a Lambit, tul nagy szoget zart be az aszfaltal, a Lambi meg eleg alacsonyt, ugyhogy az elso szoknyat ugy ahogy volt lesurolta volna a felcibalas.
Na ideig lattam a tortenetet del fel.
Neha amikor ki-ki neztem az ablakon, lattam, hogy egyre tobben alljak korbe szegeny autot, es tanacstalanul probaljak kitalalni, hogy most akkor hogy is kerult fel a Lambi a platora.
Voltak olyan probalkozasok, hogy megemelik az autot, majd a platos auto hartatolat egy picit, es akkor jo lesz. Mikor ezt megprobaltak kivitelezni, az egesz iroda az ablakoknal all es ezeken az szerencsetlen barmokon rohogott.
Mitan jol otthagytam a modern idok keregetojet, es elindultam hazafele, eszrevettem, hogy potom 4 ora gondolkozas utan megszuletett az eredmeny!
Hivtak egy olyna platosautot, amin van emeloszerkezet, ugyhogy felkotottek szegeny autot, es feltettek a platora.
A legborzasztobb az egeszben, hogy ezt nem eloszor csonaljak, hisz folyamatosan tele van a szerviz, es eddig mindig emelos kocsi jott. Most, hogy egy kicsit megvaltoztak a viszonyok, 4 ora eroteljes gondolkozasba kerult, mire rajottek, hogy hoppa, tegnap ezt nem igy csinaltuk.
Azt hiszem, hogy el kell jutnom arra a szintre ebben az orszagban, hogy egyszeruen nem akadok fent ilyen, es ehhez hasonlo emberi butasagokon!


No comments: