Monday, June 13, 2005

2005.06.13 Hetfo

Reggel 9-re elvileg volt egy megbeszelesem Jebel Ali-ban, amire nem hivtak meg emailben es telefonon is elfelejtettek tajekoztatni, de kimentem!

10.30-kor mar egy kicsit idegesen ultem a targyaloban, mert sehol senki! Ennyire fontos volt ez a szar!

Kozben osszefutottam az ex-fonokommel, aki elore szolt, hogy az ex-ex fonokomnek volt egy kenyelmetlen beszelgetese a goreval, velem kapcsolatban!
Elozmenykent csak annyit meg hogy fejetlenseg van, mindenki mindent tolem akar, es persze mindenkinek mionden azonnal kell!
Szoval felhivtam az ex-ex-et, hogy akkor mi is volt! Delutan talalkozunk, es megbeszeljuk!

Delutan felmentem hozza, beszelgettunk, es kozben jot rohogtunk a tegnapi szarozason! Kadta utasitasba, hogy valasszak magamnak helyet, es holnap jelenjek meg 9.00 elott! Persze rohogott a kisoreg.
Jofej. Annak ellenere hogy afgan muszlim semmi gond nincs vele!

A szuvattyu meg mindig ott van ahova Csongor tegnap este letette! Majd holnap. Talan...

No comments: