Saturday, June 25, 2005

2005.06.23 Csutortok

Alig vartam, hogy bege legyen a napnak!

Gyorsan lekuldtem egy 2 oras treininget, es mar csomagoltam, amikor Csongor hivott, hogy fonokenek meg kene csinalni a nyomtetojat, mert vezetek nelkul szeretne csatlakoztatni, es persze tok analfabeta az ilyen technikai dolgokhoz! Ghhrrrrrrr! es persze tele van level ugyhogy jo cuccai is vannak!
Ok, nezzuk meg!
Kimentunk hozza, problema elemzes, majd mondtuk neki, hogy ez a vezetek nelkuli dolgot most felejtse el mert nincs ertelme! Inkabb felettem halozatra a nyomtatojat, had oruljon!
Jofej faszi, meg minden, de akkor is bassza meg az 51"-os plazmatevejet!

Miutan vegeztunk nala, irany Anikoert, aki epp fozott, ugyhogy az egesz napi nem kajalast gyorsa potoltuk, majd City Center, IKEA!

Vettem egy szekreny! Viszonyleg olcso, es megy a szobanba! Nem, nem rozsaszin! Majdha kihozzak akkor megmutatom!

No comments: