Wednesday, June 15, 2005

Meg mindig Kedd

Volt meg majus elejen az a pici koccantasom, amikor megloktem hatulrol egy terepjarot 3-al!


Annak rendje es modja szerint rendorseg, jelentes, jegyzokonyv, majd biztosito!
A biztosito kozolte, hogy ertesit! Vartam, vartam, semmi!
Kozben elerkezett a 25 ezrez szerviz idopontja, ugyhogy bejelentettem, es mivel a a markaszerviz lakatosmuhelye a general szerviz mogott van, kertem egy idopontot oda is!
Megint varas, kozben meglett a szerviz, majd egyszercsak hivtak, hogy vigyem az autot, mert meg akarjak nezni!

Odamentem, fenykepek (ez mar a biztositonal is megcsinaltak, de nem akartam szolni), miegymas, majd szolnak!

2 nap mulva szoltak hogy hoho, megvan az alkatresz, meg a biztositos papir! Bementem, mondtam hogy meg szeretnem nezni az koltsegvetest az autora!
Kicsit vonakodott a faszi, de eleg hatarozott voltam, ugyhogy megmutatta! Majdnem rohogogorcsot kaptam! kozel 3000 AED (150000 HUF)!
Na, nezzuk at tetelesen!

Munkakoltseg 1400 AED (70000 HUF)
Anyagkoltseg 1800 AED (90000 HUF)

Felszamoltak a hutot, a teljesen uj lokharitot, a lokharito festeset, a festeket, nehany muanyag alkatreszt!

Mondom a haversracnak, hogy ez tobb mint vicces, nezzuk mar meg meg egyszer az autot, miert akarja lecserelni a teljesen ep hutot, lokharitot meg miegymast!
Azt mondta, hogy megrendelte az anyagokat, majdha szetszedik az autot, akkor mjd meglatjak, hogy mi serult!
En mar igy is lattam, de nem akartam vele vitatkozni, nezzuk meg a vegen mit szamolnak fel!

Delutan hivnak, hogy nem lesz kesz az auto, a fenyezo miatt! Itt egy kicsit felment bennem a pumpa, es kozoltem, hogy le ne fenyezzenek nekem semmit, mert nem fizetem ki.
Erdekes modon kesz lett az auto estere!

Ezek utan atvettem majd megneztem a szamlat, 2600 AED! Megkerdeztem, hogy az ezust szinu muanyag hutoracs kicserelesen mi a faszom kerult 130000 forintba? Hat a biztosito igy, meg ugy, kulonben is beszeljem meg veluk!

Hivjanak csak fel!
Na erre nem kellett sokat varnom, mondtam hogy megjott a szerviztol a szamla, legyek szives bekohogni 1400 AED-t, mert ennyit a ram eso resz!

Megkerdeztem, hogy ugyan mar miert?
MERT A MARKASZERVIZBE VITTEM, ES OK EZEKET A JAVITASOKAT NEM A MARKASZERVIZZEL CSINALTAJAK, mert nem uj az auto, es kulonben is ott kellett volna hagynom az autot a biztositonal, majd ok elviszik labon, valahova Sharjah-ba, megcsinalni olcsoert!

Ezek utan elkezdtem szepen rakerdezgetni a dolgkokra, mit miert, stb, amire a droid megint ledaralta ugyan ezt a szoveget! Ennel a pontal egy kicsit felkaptam a vizet es elkezdtem uvolteni a faszival, hogy
1, a biztositasi szezodes szerint maximum 10% az onreszem, ami ebben az esetben 240 AED!
2, miert nem uj az auto? 2004-es evjaratu, es meg van ra 2 ev garancia, ugyhogy ne gondolja, hogy otthagyom az autot az utcan, hogy elvihessek valahova osszeganyolni! Ott a markaszervis, tessek ott megjavitani!

Valamilyen okbolt kifolyolag nem mert visszaszolni, es azt mondta, hogy visszahiv!
Telefonalgatas a szervizzel, a biztositoval, majd a megallapodas, legyek szives befaradni, es 611 AED-t befizetni, ami tartalmazza az onreszt, es a rendorsegi buntetest!

Az osszes biztositot meg kellene szuntetni, vagy legalabbis porigegetni! Szar, szemet lehuzos banda, mint otthon!

No comments: