Wednesday, June 22, 2005

2005.06.18-tol

Kezd tele lenni tokom azzal, hogy ennyire jo vagyok mindenkinel! Ez igy nagyukepuen hangzik de nem igy van!

Folyamatosan azzal talalom szembe magam, hogy mindenki hozzam lyukad ki a problemaival az irodaban! A regionalis irodabol engem hivnak, hogy ez kell meg az kell, a kozvetlen gorek meg mas akarnak, es lehetoleg tegnapra, meg kulonben is "te vagy itt az AZ EMBER".

Regota megy mar a huza-vona, hogy akkor vegul is miert vagyok itt, mit kell csinalnom (meg jo hogy nem mondjak meg hogy hogy), ugyhogy felkaptam a vizet, es a fonokomtol kapott vilagos es egyertelmu utasitasok utan irtam egy emailt a nagygorenak, hogy hoppa, itt egy masik keres, dontse mar el, hogy mit is tegyek ezzel!
2 nap es jott a valasz!

Roviden a kovetkezo: Te ennek a cegnek az alakalmazasaban allsz, ha barmelyik masik iroda (ebben benne van a regionalis is) keressel fordul hozzad, a fonokeid dontik el, hogy megcsinalhatod e, es ha igen akkor mennyit fogunk kiszamlazni azert a munkadert!

Ez igy nem is hangzik rosszul, am jott a egy regi kerest visszautasitottam, az emailre hivatkozva! Szegeny faszi tok ideg lett es egy kicsit morcos is, ugyhogy billentyuzetet ragadott es emailt potyogott egy angliai nagykutyanak.
Mi sem kellett tobb, a cimzett tovabbkuldte valaki masnak, meg atment 1-2 emberen, es hol kotott ki a keres, amit 3 napja utasitottam vissza?? Nalam!

Most mindenki arra var, hogy en valaszoljak, es mondjak egy arat, es megerositsem, hogy meg tudom e csinalni! (nana hogy megtudom, de meg nem valaszoltam, mert nem jutott semmi frapppans az eszembe)

Amugy mar majdnem jo uton haladok, es latom, hogy mit akarok megcsinalni! A tutit! Meg el fog telni egy kis ido, de jo lenne decemberre befejezni, termeszetesen pont az elott egy par nappal, amikor az ezevi ertekelesemet csinaljak, persze semmi szamitas nincs a dologban, csak igy jut ra idom!! :D

No comments: