Sunday, June 19, 2005

2005.06.16 Csutortok

Ma idoben leleptem! 3 dolog miatt!
1, a tokom tele volt a hettel
2, epp itt volt az ideje, hogy lemenjunk Ajman-ba piaert, es meg akartuk uszni a nagy forgalmat

Hazamentem, felkaptam a jatszosruhat, es Lesli-t, Kriszta vendeget, es mentunk piaert! Kb masfel ora alatt megjartuk, es mivel lassan ido volt, hogy Magdit felvegyuk, meg amugyis dog ehesek voltunk bementunk a Citi Centerbe.

Vendegunk rakattant a PSP-re, be is szerzett egyett, mi meg Csongorral vettunk egy chippelt PS2-t, garanciaval!




Otthon nagy volt az orom meg a boldogsag, jatszottunk is egy sort, de nem sokat, mert este egy latinnak meghirdetett buliban mentunk a csajokkal, meg Jose-val!
Ja, volt szinkod! Piros, sarga meg zold! Nem tulajdonitottam kulonosebb ertelmet a dolognak.
A buliban persze elmagyaraztak, hogy mi mit jelent!
Bazze de hulyevagyok, pirosba mentem!! :DD

Amigy egy szar volt, Katkaval alltunk a sarokba es fikaztunk mindenkit, meg Lucy-vel beszelgettem egy keveset! Jonni akar velunk merulni jovohet penteken!
Kb 2 orat voltunk ott es mar mentunk is haza, mert ki kellett magunkat pihenni, holnap estem meg amugy is Dave Seaman koncert a Pepermint-ben!

No comments: