Wednesday, June 15, 2005

2005.06.15 Szerda

Na ma aztan vegleg betelt a pohar a fejetlenseggel!
Meg vasarnap a management meetingen meg leetm emlitve, hogy ugyna mar toljon elem valaki egy munkakori leirast, vagy legalabbis mondjak meg, hogy mi a fontos, mit csinaljak eloszor!
Mindezekre valaszkent jott az egyik fonoktol (igen, visszakaptam a regi fonokomet az afgan oregurat) egy mail, hogy akkor ezt, meg ezt!

Uroltem mint majom a farkanak, hogy akkor most mar vegre nyugi, es legalabb 4 orara elore tudok tervezni, mire kaptam egy masik emailt egy nagyon utalatos es pokhetni indiai fasztol, hogy a riport, meg az adatok, meg anyad!
Erre benemtem a masik fonokhoz (mert nekem 2 van), hogy akkor most van elegem.
Tanacs:
baszd vissza az emailt, azzal az emaillel amit kaptam az afgantol, hogy akkor most a nagykutya mondja meg, hogy mi a f@sz legyen!

Igy is lett! 2 fele elkuldtem, azota semmi reakcio! Ha szerencsem van, akkor holnap kapok egy mailt, hogy akkor mi is a fontos!

Mi is volt meg ma...??
Semmi extra!

1 comment:

Anonymous said...

Hehe ! Ugy latom az Exel mashol sem kulonb :)) Nem mondom, hogy ez most orommel tolt el, de legalabb nem erzem magam annyira egyedul a problemaval :)

Joejt !