Friday, November 10, 2006

2006.11.09-10 H2 alias Sherry es az Umm Al Qaiwain tura

Mar Szerda este attol rettegtem, hogy baromi sok doglom van masnap es nem fogok idoben vegezni, hogy odaerjek a Tashjeel-hez, hogy atirassuk H(uncutka)2-ot alias Sherry-t!

A heten ez volt az egyetlen nap, amikor dolgozni akartam, de ebben is megakadalyoztak, amikor is elkertek a gepemet, valimilyen tesztelesre, readasul az egyik kollegam rendelt kajat (biriyani-t, kurvara csipod, gusztustalan rizsehust), amiert gepem nem leven egyutt mentunk el.

Epp kifutottam a tervezett indulasi idobol, de meg egy par emailt el kellett kuldenem (az egyik egy vizum masolat egy most erkezo magyar csajszinak), raadasul meg a DHl-es faszi is hivott, hogy akkor milyen papirokat kuldjek at neki, de este mar indulni is akartunk egy kis kintalvos kirandulasra Umm Al Qaiwain-ba.

A forgalom es az ido ilyenkor persze ellenem van, de egy dolog nyugtatott meg, Aniko szabadnapos, otthon van, es mindent eloreszitett a kirandulasra, csak be kell pakolni.

Kozben James is hivott, hogy megcsuszott, o is kesik egy kicsit!
A heten ez mar a masodik napom, amikor annyi telefonaltam, hogy a V3i lemerult, meg jo hogy vettem autottoltot!
Rohantam, es egy kicsit az osszeomlas szelen alltam! Internet nincs otthon (egy kulon mise), anyuekkal sem beszeltem egy ideje, es raadasul meg dolgoznom is kene egy kicsit, de legfokepp a koordinatakat kellene kilesni Roland (Bajusz) emailjebol, hogy hova is kellene menni este pontosan!

Csak remenykedtem abban, hogy a Tashjeel-nel minden siman megy majd!
Aniko nevere irattuk az autot, es bar minden ok volt, a biztositas megkotesenel vesztettunk vagy haromnegyed orat, ugyanis all a rendszer! Minden papirunk megvolt, fizettunk, csak a biztositasi kotvenyt nem tudta kinyomtatni a srac, a nelkul meg nem lehet ujra regisztralni az autot (ez is egy kulon tortenet, de egyszer tenyleg leirom reszletesen).

Amikor vegesztunk fel ot fele, James-t, az elozo tulajt meg haza kellett dobni, majd egy kozert, hogy vegyunk hust, pakolas, es varas, hogy Borika (Aniko uj, 20 eves kolleganoje), a hetvegi potyautasunk vegezzen a szalonba, es indulhattunk!

Agi es a vendegei kozpen egy talalkozasi ponton vartak minket, de mivel csusztunk, vartak tovabb!

Fel het fele vegre minden osszzejott, es indultunk vegre! Csongor kozben hivott, hogy menjunk mar mert a negy autobol, ami mar a tett helyen van, mind a negy alakadt, ugyhogy ki kene oket huzni!
Agiekat kozben egy uj pontra ironyitottam, talalkoztunk, es anyaztunk egeszen Sharjah vegeig, a kibaszott forgalom miatt!
Meg mindig nehezen hiszem el, hogy egy negy sagos ut 20 kilometeren keresztul ugy be tud dugulni, hogy lepesben sem haladunk!

Sharjah utan vegre felvehettuk a kenyelmes 140-es utazotempot es alig fel ora mulva megerkeztunk a tetthelyre.
Kozben Csongorekat kihuzta egy Suzuki Samuraj [:D], a liszt finomsagu homokbol, ugyhogy nekunk a mi hatra volt a satorallitas es a kajakeszites!

Kaja utan vegul volt egy kis nyugalom es pihi, meg egy keves sor es unikum!
Meg egy autot vartunk, aki sor utanpotlast hozott volna, ha odatalal, de 2 ora bolyongas utan vegul telefonos segitseget kert, es pont akkorra erkezett meg, amikor en epp vizszintesba kerultem.

Gyorsan aludtunk egy keveset, de hajnali 7 korul mar mozgolodta a tobbiek, igy a reggel 8 oras indulast tartani tudtuk.

A napi program egy kis homokozas volt (en egy kicsit feltem, mert a hatso difim nem 100%-os), de vegul nem volt veszes, csak egyszer kellett eroltetnem egy picit, amikor Agit lehuztam egy dunarol! (Nem ertem miert van ennyi baja a Cherokee-val), majd egy keves ko, illetve wadi.
Egy olyan vizmosast kerestunk amiben allitolag van viz, es lehet benne furodni.

Ezt sajnos deluten fel negyig nem sikerult megtalalni, ugyhogy mi ugy dontottunk, hogy hazafele vesszuk az iranyt, es idoben hazaerve kipihenjuk a het faradalmait es izgalmait!

Hazaerve meg lemostuk az uj gyonyoruseget, kipakoltunk es megneztunk egy filmet, majd nekiveselkedtunk az alvasnak!
Nem aludtunk sem sokat, sem keveset, de magint meg kellett allapitanunk, hogy ez a 1,5 nap,amit hetvegenek csufolnak keves!

Kepek egy kicsit kesobb!

No comments: