Thursday, November 02, 2006

2006.11.01 Ma

Napok ota fajt a fejem, es sokaknak a kornyezetemben!
Vagy valtozik az ido, vagy beteg leszek!
Bar Kedden otthon maradtam, mert csomo dolgom volt, meg egy kicsit szarul is ereztem magam, nem lettem beteg, viszont az ido ma reggelre megvaltozott!

Nem tudom, hogy ez most az osz, vagy mar a tel, minden esetre reggel mar huvos volt a nyitott kocsiban, es uton a meloba a kovetkezoket lattam:







Na ez az az idojaras, amit nem szeretek!
Nagyon jol esik, hogy egy kicsit huvosebb van, de ilyenkor mindenki meghulyul!
Eddig a helyi nagymenovagyany kocsgcsavok este siman felkapcsoltak a kodlampat, a rendes fenyszorok helyett, mert ugy jobban nez ki az autojuk, es mindeki megy, mint a hulye, de most, hogy kod van, egy kibaszott kodlampas csiganyt nem lattam az uton, es persze a tegnap esti 100 km/oras tempot is lecsereltek -10re!
Ha holnap is ilyen ido lesz, a gumisok jol fognak keresni, mert mindeki csereli a nyari gumit telire!

Mindezek ellenere a 15 perces autokazas kozben 8 balesetet lattam, amiben minde egyes esetben kisteherauto utkozott szemelykocsival, persze hatulrol!
A teherautosok itt sem tudnak vezetni!

No comments: