Wednesday, November 22, 2006

2006.11.23 I'm on board

Ma alairtam az uj szerzodesemet a DHL/Danzas-szal!

Kb ugy ereztem magam, mintha 2 mazsaval konnyebb lennek!
Eloszor a HR-eshez mentem, formalitasok, alairas, egy keves erdeklodes, majd beneztem az egyik leendo kollegam irodajaba, aki rogton azt kerdezte, hogy ugye mar holnap kezdek, mert el van havazva!
Laza cseveges, de keszuljek fel, mert sok melo lesz, es lesz egy par treningem is vele!

Felettesem az francia Antoane, Sales Manager lesz, korulbelul 70-73 orszagot fogok kiszolgalni riportokkal, es egy, az osszefuggo rendszerekbol kicsikarhato riportokkal, es egy keves development es organisation optimalisation is lesz a csomagban.

Ezek utan beugrottam meg az Operational Managerhez (Vele voltam ugyvednel) laza kezfogas, szinten csevely, majd O is megkerdezte, hogy mikor megyek, mert addig iroda, asztal laptop, meg az egyeb szukseges dolgok beszerzeset intezik, felelmetes sebesseggel!

Egyenlore ugy nez ki, hogy Januar 9-en kezdek, addig tulelek, illetve intezem az egyeb dolgokat!

3 comments:

Anonymous said...

Grat az uj melodhoz. Francia fönökökkel vigyázz :) Egyébként mennyi lett a fizetés, ha nem vok indiszkrét?

Anonymous said...

En is gratulalok.
Gstm kerdese kicsit ramenos, de vegul is tenyleg , mennyit huz valaki egy ilyen pozicioban Dubaiban??

laci

Anonymous said...

Csak azért kérdeztem, mert már sg forumban is irtam, hogy en is gondolkozok hogy egyetem után 1-2 évvel lelépek. Kiváncsi vagyok hogy kb mennyi az annyi ott. Álláshírdetésekben ilyesmi munkákra olyan 8-10ezer dirham-ot láttam egyébként. Érdekel hogy ez mennyire reális.