Friday, November 17, 2006

2006.11.16 Meg minding kalvaria

Mint anno mar megirtam, Huncutka helyett van mar Sherry-nk, de a biztositos kalvaria meg nem fejezodott be!
Nem reklamalok, mert meg mindig egyszerubb mint otthon, de a Ramada es az Eid miatt volt egy keves csuszas, meg egy kis emberi tenyezo is becsuszott az amugy sem oramu pontossaggal mukodo rendszerbe!

Multhet Szerda kornyeken vittem penzt Andy-nek, hogyha elhozza Huncutka "maradvanyait" arrol a szornyu helyrol, ki tudja fizetni! Van neki is gondja eleg, ne kelljen meg az en szerommal is foglalkoznia, ugyis ragom majd a fulet eleget, de meg jo, hogy birke turelemmel turi!

Ahogy plasztik mac-terito, ugy vagyok en Land Rover terito helyben! Norbi is Disco-t vett, es Thomas, a szlovak haverje is azt akar.
A tokeletes peldany megtalalasa nekem is sok idombe telt, de ugy nez ki, hogy neki meg tobb idot kell ezzel toltenie.
Mar megneztunk egy Camel Trophy Edition-t, de mivel nem tudtunk alkudni, es eleg szar allapotban volt, azt elvetette.
Csutortokon ujult erovel vetettuk be magunkat a keresesbe, ugyhogy lementunk Ajman hatarahoz megnezni egy feheret.

A tulaj rendes, kisse talan tul beszedes, de amikor latta, hogy abszolute komolyan elkezdjuk atnezni az autot az ut szelen egy kicsit visszavett!
A kocsinak elso ranezesre semmi baja, a szokasos betegsegeket leszamitva, a belseje is ok, csak jo helyi sokashoz hiven tele van muszormevel meg csilli-vill fiszem-faszomokkal!
A vege 10 guriga, de meg megnezi Andy.

Hazafele beugrottunk hozza idopontot egyeztetni, de el volt hazazva, raadasul hetvegen, egeszen Hetfoig autoverseny van az AutoDrome-ban ugyhogy nem er ra!

By the way, hol van Hncutka, reg el kellett volna hozni!
A faszi, akinek a "muhelye" elott all, nem veszi fel a telefont mar napok ota! A biztosito nem hivta, a biztositos kapcsolat nem elerheto, es mivel egy firnyakos indiai autoszerelo is van a dologban, jobb ha utananezunk!

Thomassal kocsiba ultunk, es etgaloppoztunk a "muhelyhez"! Inkabb putri, mint muhely, viccesesn szanalmas szakemberekkel, egy porfeszek kozepen!
Huncutka meg mindig ott all, ahol akkor hagytam, amikor levettem rola a rendszamot! Gyorsan korbeneztem, nehogy egy-ket hasznos, joaru alkatresz hianyozzon, de erintettlen.

A "mester"mar nem volt ott, csak a csicskasok, 1984 ota mosatlan melosoveralban, valami voros szart ragcsalva, amitol olyan voros nyal csorgott a pofajabol, mintha verezne a szaja. Emberi nyelven termeszetesen nem tudtunk kommunikalni, ezert elment hozni egy masik jomadarat, aki vakert egy kicsit angolul (szlovakul es magyarul meg sem probaltuk :D ), ugyhogy eloadtuk a banatunk, hogy akkor mi most azt a nagy vasat elvisszuk!

Azt nem, mert a "mester" mar letette a lantot mara, es nelkule nem lehet! Kicsit jatszottam a hulyet, hogyhogy nem, de valami csoda folytan elokerult a "mester"!
Mondtam, hogy yallahgo, disco jon velunk, mert megvettuk a biztositotol!
Ideges telefonalgatas, a biztositonak, akik delutan negy leven mar nem voltak az irodaban, ugyhogy felhivtam a tagot mobilon, es megtudakoltam, hogy mianathasferdefaszvan!

O beteg, es senki nem intezi az ugyeit, amig o az agyat nyomja, de vasarnap mar lesz, es atkuld mindenkinek egy faxot, hogy az autot elhozhatjuk!

Cool!
Meg egy lepessel kozelebb kerultunk ahhoz, hogy Huncutka tenyleg a mienk legyen!

Nagy ko esett le a szivemrol, hogy a fifikas indiai megsem annyira fifikas, ugyhogy palogaz-ablaktorlo es elindultunkDubai, mert Thomas 6-tol dolgozott!


No comments: