Friday, November 17, 2006

Galloping Major walks away into sunset...

Magyarorszag legjobb reklamja ketseg kivul a Nokia! Kevesen tudjak elhelyezni forldrajizal az orszagot, de aki valamicsket tud, az orszagrol, rogton ravagja, Nokia.
Meg kevesebben tudjak, hogy a fovaros Budapest, es sajnos sokan vannak akik keverik Bukarest-tel!
Ciki, de ez van, nincs jo orszagmarketingunk!

Mindezek ellenere tovabbra is buszken valaszolok az orszara vonatkozo kerdesekre, annak akit erdekel, bar keves ilyen ismeretlen/ismeros van.

Nem szeretem a focit.
A magyar focit mar reg figyelemre meltattlannak tartom.
Puskas Ferenc neve azonban valami megfoghatattalan erzest kelt bennem, es akaratlanul is osszeszorul a szivem. Meltatlan az egykori Aranycsapat tagjaira nezve, de csak a Puskas es a Grosics nevre emlekszem!

Ma reggel, miutan Puskas halalhiret olvastam, valami megmozdult bennem. Sziv elszorul, szaj kiszarad, es lassan felfog, hogy egy Hos, egy Legenda tavozott kozulunk.

A Gulf News-ban, a sport rovatban elso oldalon hozzak a lesulyto hirt, tolul szarmazik!
Ami igazan e poszt megirasara kesztetett, az az, amit a kollegaktol kaptam. Az eddig csak a Nokiarol azonositott orszag hirtelen megvaltozott, es egyre tobben emlekeznek arra, hogy volt valaha egy csapat, volt egy magyar-angol, az ominozus 6-3, es volt egy alak, a kicsit tomzsi, a felelmetes ballabbal, "Puszkasz", ahogy ok mondjak!
Hihetetlen es felemelo erzes volt, amikor az egyik kollegam idejott es az erthetettlen hindi-angoljaval valamit motyogott, arrol hogy "Puszkasz", arrol hogy sajnalja, es hogy O volt a legnagyobb magyar focista!
Aztan egyre tobben jottek egy par szot szolni es reszvetet nyilvanitani.

Volt egy par perc, amig beszelgettunk, illetve ok beszlgettek, en helyeseletem, es a sirassal kuszkodtem!

Puskas Ocsi nincs tobbe, es nekem ez kellett ahhoz, hogy valami leirhatatlan elmeny reszese legyek, 5500 kilometerre Magyarorszartol!

1927-2006
Nyugodj bekeben!
Koszonom


No comments: