Monday, November 20, 2006

2006.11.20 Eletem legszebb napja


*** FELMONDTAM! ***

Vegre, valahara megszabadulok ettol a szar cegtol! Az utobb idoben semmi mas, csak a faszkodas ment amitol fejfajast kapok, es az legalabb annyira nem jo, mint az, amikor ehes vagyok.

A tortenet azonban nem olyan egyszeru, van benne egy kis csavar is!

Tortent ugyanis, hogy meg elozo heten beszeltem a DHL/Danzas-os HR-essel, aki azt mondta, hogy az ajanlat meglesz valamikor, zaros hataridon belul.
Na ez jott meg Vasarnap, ugyhogy atmantem, es elcsodalkoztam mindazon, amit adnak, es ahogy adjak!

A tortenethez meg adalek az, hogy ugye osszevesztem az egyik fonokommel (O az elso, akivel sikerult) aki a veszekedes ellenere biztositott arrol, hogy lesz melom kesobb blablabla.

Ezek utan elfelejtettek elkuldeni egy treningre, pedig kellett volna, hiszen hasznalom, es Szombaton es Vasarnap szinten treninggen voltak, nelkulem!

A kialakult helyzetet elemezve, ugy dontottem, hogy ennel jobb alkalom nem fog jonni a felmondasra, ugyhogy egy kisse sertodott, de azert odabaszo felmondo levelemet ma reggel atnyijtottam jelenlegi fonokomet!

Meglepodott, de nem annyira, mintha szamitott volna, ra! Kuldtem neki meg egy emailt is, hogy milyen kerdesekre varok valaszt zaros hataridon belul, koztuk arra, hogy elfogadjak e az azonnali felmondasomat!

Reszletekkel kesobb!

No comments: