Tuesday, November 07, 2006

2008.11.08 Az elmult het

Kicsit sznaszet vagyok mostanaban, plane azota, hogy felhivtak a DHL-tol, hogy legyek meg egy kicsit turelemmel, minden sinen van, csak meprobaljak megtalalni a legyegyszerubb, es leggyorsabb megoldast, hogy ne kelljen 6-12 honapos kitiltassal szembesulnom!

Ez idaig ok, csak vigyunk valami eletet es tempot a dologba, mert szarra unom magam! Eddig sem voltam elmunkas, de most, amiota mar hivatalosan sincs munkam, csak meresztem a seggem az irodaban, meg rosszabb.

Mivel Huncutka csunya balesetben tavozott az elok sorabol, es a kolcson autot is vissza kene mar adni, ezert az auto kereses uj lenduletet kapott.
A Discovery egy jo auto! Itt elsosorban angol felesegek hasznaljak, akiknek megjobb, mert nagy es biztonsagos, raadasul egy egesz torpe-focicsapat elfer hatul, ugyhogy egy megkimelt allapotban levo, megfizetheto peldanyt talalni tobb mint kihivas!
Csak es kizarolag 99-es es ez elottit neztem, mert 99 felev kornyeken volt a modellvalltas, es egy csomo elektromos kutyu kerult az autoba, ami inkabb bosszusagot okoz ha pont egy dunen felfele menet adja fel a lejtmenet vezerlo, vagy ilyesmi, raadasul belul szukebb es ez alltal egy kicsit kenyelmetlen is!

Tobbet megneztem, de vegul kettot mutattam meg Andynek. Egy 97-es metalbordot, es egy 95-os feheret!
A feher epp tegnap volt nalam, de mire kiertem vele Andyhez, az inditomotor tulmelegedett, ugyhogy egy keveset varni kellett, amig lehul, hogy ra tudjak allni az emelore!
Ahogy szamitottam, a szokasos problemak!
Elso diffi, motor es vallto tarto bakok, egyeb kopo gumi alkatreszek, miegymas!

Kezdtem feladni!
Komolyan mondom, mar az jar a fejemben, hogy szarok az egeszre, ugyis lattam egy Subaru Forestert a neten, este megnezem es megveszem, a Discot meg kivarjuk!
A biztosito sem hivott, hogy mi van a ronccsal, ugyhogy baszada....

Tegnap este 17:30-ra beszeltem meg a talalkozot a Subarussal, elso tulaj, noi sofor, Svedorszagbol hozta magaval a csajszi, ugyhogy jonak tunt!
Epp utban vagyok a talalkozora, amikor Andy hiv, hogy a biztosito felhivta, Ove a Huncutka!
Egy jokora ko esett le a szivemrol, ugyhogy gyorsan felhivtam a bordo Disco-s sracot, hogy akkor kell az Ove! Meg egy kicsi alkudozas, hagyja a hifit (valami Sony Explod, hozzavalo hangszorokkal) de kiveszi a cd-tarat, ugyhogy csotortokon papirmunka!
Csotortokon meg Andy-hez is ki kell menni, mert a a biztosito is akkor akar rendezni, gondolom Andy elhozattja Huncutkat, es beallitja magahoz, mielott elkezdjuk szetszedni! Ennek inkabb orulok, mert multhete, amikor le kellett vennem rola a rendszamot, olyan helyen allt, hogy szivem szakadt meg erte! Sok roncs kozott csak O magasodott ki, csupa por es piszok, belul kobormacskak laknak... Igy legalabb donorra valik...

Szoval megneztem a Subarut is, ha mar ott vagyok, de kar volt!
Az auto makulatlan, egy par apro, parkolaskor szerzett serulestol eltekintve. Mondanom sem kell, hogy rogton beleszerettem. Hogy mi lesz a sorsa, meg nem tudjuk, de meglatjuk! Kurvara meg kene venni!

Ha minden siman megy, akkor mar csutortokon elvisszuk H2-ot egy kis bejaratasra, egy 1,5 napos kinntalvos turara, mert mar baromira hianyzik, hogy kiszakadfjunk ebbol a betonrengetegbol.

No comments: