Tuesday, January 04, 2005

2005.01.03 Hetfo Utban "hazafele"

Nem tudom miert, de valahogy mindig sikerult azt mondanom, hogy ott van a "haza", ott van az "otthon", de jo, hogy most "itthon" vagyok. Nem tudom mennyi jelentossege van, vagy va n e egyaltalan, mindenesetre furcsa.

Termeszetesen bekovetkezett az, amitol tartottam, megpedig az, hogy faradtabban megyek vissza, mint ahogy eljottem. Hat igen, ez van, ha az ember tulvallalja magat, es minden ismerosevel es baratjaval szeretne talalkozni, legalabb egy rovid idore. Nekem ez majdnem sikerult, bar igy is maradtam ki emberek, pl a komaromi csajok, akikhez nem jutottam le, M, akivel egy utcaban lakunk, de olyan szerencsetlen volt az idopont, hogy pont elekerultuk egymast.

Ezek utan a megprobaltatasok utan el kene menni egy kicsit nyaralni, hogy a karacsonyi eroltetett progesen tultegyem magam, es a szilvesztert is kipihenjem, de persze erre semmi esely.
Kedden mar kezdodik is az eszeveszett porges. Ja, kivancsi vagyok, hogy mi lett a legutolso megbeszeles eredmenye, a fizetesemelesrol, illetve hogy hanyan teszik szova, hogy nem hivtam le a leveleimet a szabadsagom alatt. Mar fel vagyok keszulve a valasszal, hogy burkoltan elkuldjem mindenkit az anyjaba. Nem esett volna nehezemre, mert 1-2szer problakoztam, de sajnos a kapcsolat nem volt tokeletes, es mivel csak telefonvonalon keresztul mukodik, ezert meglehetosen lassu es igy draga mulattsag is volt, raadasult karacsony utan nem is mukodott, ugyhogy leszartam.
Meg amugyis, milyen dolog mar az, hogy elmegyek szabadsagra, es en gondoskodjak egy olyan telefonszamrol, amin elerhetnek... Akkor minek van a ceges mobilom???
Na mindegy, ezt a ceges adok-kapok elmeletemet majd egyszer leirom reszletesen.

Ja, az indulas...
Megfogadtam, hogy nem gyujtok ra elseje utan, de persze anyam mellett ez eleg keptelen fogadalom. Kb 2005.01.01 16:30ig birtam, utana ra kellett gyujtanom. Jott a hulyeseggel, elegge lefarasztott.
Szoval ma reggel csomagolas, elindulas, becsekkolas, meg egy bucsucigi, puszi-puszi, 'oszt szevasztok. Szegenykem azt hitte, hogy majd meg beszelgetunk a repteren, de semmi hangulatom nem volt hozza, meg kulonben is mirol beszelgessunk, hogy vigyazzak magamra, meghogy ovatosan vezessek. Mindig ezt mondjak, a lenyeges dolgokat meg nem a repteren fogjuk megbeszelni, ez mar megtortent.

"Itthon jobb vagy kint jobb?"
Ez az a kerdes, amit mindenkitol megkaptam, es megprobaltam mindenkinek elmagyarazni a valaszom, hogy miert is jobb ott.
Csak egy gyors felsorolas:
- jobb az idojaras
- tenger
- jobb fizetes
- magasabb eletszinvonal
- stb stb
Ezek a pozitivumok!
A negativumokat nem irom le, mert mindenki maskepp es mashogy ertekeli a dolgokat, meg a kedvet sem akarom elvenni senkinek, de itt sincs kolbaszbol a kerites, es itt sem fenekig tejfel minden.
Itt is dolgozni kell, mert nem adnak ingyen semmit, itt is hulye emberekkel kell dolgozni, talan meg hulyebbekkel, mint otthon stb, de mindezek mellett ott van egy par pozitivum!

A kovetkezo kerdes sok embertol az volt, hogy "es mikor jossz haza"!
NEMTUDOM!
Az elmult 6 honapban 1 centi honvagyam sem volt. Nem hianyzott magyarorszag. Szegyen vagy sem, jobban ereztem magam kulfoldon, mint otthon. Nem csak az elobb felsoroltak miatt, hanem meg egy csomo mas dolog miatt is, de elsosorban a fiatalaok kilatastalan helyzete, a kicsinyes, gusztustalan politikai csatarozasok miatt, a gatlastalan kizsakmanyolas es az orszag torvenyes kifosztasa miatt. Roviden es tomoren, nem akarok olyan orszagban elni, ahol allitolag demokracia van, es ilyen dolgok megengedhetok, es ahol ennyire birka a nep.
Ez majd egyszer valtozik, remelhetoleg, majd akkor elgondolkozom a hazakoltozesen, addig viszont latogats 1 evben 1szer, max 2szer. Eleg az!

No comments: