Sunday, January 30, 2005

Meg egy pici kitero a Keddre

Szoval reggel nagy nehezen attuszkoltam az emailt a ex Kedvesnek, de semmi reakcio nem jott ra a munkaidom alatt szerverhiba miatt, csak remelni tudtam, hogy holnap mar minden jo lesz, es kapok tole valami valaszt.

Nem kellett azonban reggelig varni!
Epp egy lelkiegyensulyt helyrebillento vasarlasban voltam, amikor kaptam egy sms-t Tole, melyszerint O is irt valami hasonlot. A mondat utolso resze nagyon meghatott "... de ezek szerint mindketten ugyan arra gondoltunk"! Igen, remeltem, hogy ugyan arra gondoltunk.

Felhivtam, O visszahivott!
Azt hiszem ez volt az, ami hianyzott!
Majdnem 1,5 oran keresztul beszelgettunk, teljesen normalisan! Valaszt kaptam egy par kerdesre, ami motoszkalt bennem, es mint 2 regi jobarat trecseltunk, meg poenkodtunk, es mindent megtargyaltunk.
Azt persze nem mondta, hogy mit irt, majd elolvasom, de a beszelgetes soran kiderult, hogy tenyleg hasonloan rosszul esett mindkettunknek az a gyagyas emaivaltas!

A beszelgetes vegen ugy ereztem, hogy sikerult mindkettonk lelket megszabaditani az elrzelmi tuskektol, igy tok normalisan tettuk le a telefont!

Koszonom!



1 comment:

Anonymous said...

Így már azért sokkal jobb és Én is NAGYON KÖSZÖNÖM! :)