Monday, January 10, 2005

2005.01.08-09 Szombat-Vasarnap

Lenyegeben tenges-lenges van ezene a 2 jelentektelen napon, ugyan ugy, mint ahogy az elmult 6 honapban mindig.

Vasarnap jo szokasomhoz iven chatelni indultam az osokkel, de anyam egy kicsit felbosszantott, ugyhogy lehet hogy edarabig 2 hetente lesz bajcsevely! Beszeltem Jencivel is, aki ha minden igaz ma kezd az uj helyen, apuval is, hogy mi ujsag, meg ilyesmi. Anyammal viszont nem tudtam kommunikalni. Feltesz egy kerdest, es vagy kommentalja vagy megvalaszolja, vagy hulyesegeket kerdez, vagy folyamatosan beszel, es meg az is elofordul, hogy 66szor visszakerdez ugyan arra a momentumra. Tirelmes ember vagyok de ez nekem is sok.

Osszefutottam meg a kozmetikus lanyokkal a netcafe-ban, dumaltunk egy kicsit, hogy hetvegen lesz e valami, de nem volt sok erkezesem, mart nagyon csalogatott az agyam.
Meleg tea, egy pici orvossag, majd alvas reggelig.


No comments: