Sunday, January 23, 2005

Az elmult het esemenyei

2004.01.14 Pentek
Eleg kemeny henyeles lett ebbol a Pentekbol!
Vegulis ki kellett magunkat pihenni, meg kulonben is 1 nap a hetvege!

Este biztos ami biztos, Attilaeknal kartyaztunk egy egesz picit. 10 ora tajban fejeztuk be, utana spriccelt mindenki haza!

2004.01.17 Hetfo
Sem Szombaton, sem Vasarnap nem tudtam rendesen dolgozni, mert nem volt mivel! Az egyi web-es alkalmazas allt, ugyhogy lezengtunk!

Csongor eleg komolyan vette a villatalalasi projectet, ugyhogy keritett is egyet gyorsan amit meg Vasarnap este megneztunk. Tetszett meg minden, de nem volt meg a szukseges letszam, igy a kello anyagi forrasokat sem tudtuk osszeszedni ideben, ugyhogy ez uszott.

En meg mindig nem kaptam visszajelzest a fizetesemelesre ugyhogy egy kicsit szartam mindenre, munka helyett lementem a kozeli autokereskedesbe bameszkodni. Vegigjartam a kocsikat, es megtalatam a nekem idealis darabot.
Chryler Sebring (ugyan olyan mint volt), 2004-es, 14000 kilometerrel, vezetett szervizkonyvvel, meg 2,5 ev vagy 46000 km garanciaval. Felhivtam Csongort, meg aput, meg anyut, hogy mit szolnak hozza, Kozbe elmentem cigiert, majd miutan mindannyian azt mondtak, hogy ennyiert nem sok (48000 AED kb 2400 000 HUF) ugyhogy visszafordultam es leelolegeztem azzal a feltetellel, hogy Kedd delutan atvahetem.
- Noproblem, noproblem Sir!
Na majd meglatjuk gondoltam.

2005.01.18 Kedd
Ez a nap kesz katasztrofa volt.
Napkozben kimentem a DAFZA (Dubai Airport Free Zone Area) irodankba, mert szegeny szerencsetlen indiai kollega nem boldogult egy nyomtato installalasaval. Kb 10 perc alatt megoldottam, majd irany a kereskedes.

- Mi ujsag a bankkal? Elfogadta a hitelkerelmemet! Kiraly! Akkor mikor vehetem at az autot?
Megkell varni meg egy papirt! Ok! Mikorra er be vele az ugyintezo?
16.00! Ok!
Az automat kikeszitettek, lemostak, kitakaritottak, feltoltottek benzinnel!
Varunk a papirra!
Hivom a sracot, nem veszi fel!
Hivja a kollegaja, nem veszi fel!
Hivja a manager, nem veszi fel!
Hivja a showroom manager, 20 perc!
A 20 percbol 2 ora lett! Engem az ideg majd szetbaszott, mert csak 18:00ig csinalnak regisztraciot, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy atvegyem az autot meg aznap! Ha nem egy 3 napos szunet kezdodott volna Szerdatol, akkor annyira nem erdekel, de igy eleg nagy kibaszas lett volna.
Megbeszeltem a managerrel, hogyha ma nem kapom meg az autot, akkor, visszalepek, es visszakerem a penzem, mert mint kiderult a bank delelott 10kor mar elfogadta a hitelkerelmemet es errol, illetve az auto kiadasarol szolo papirok csak 18:05re ertek a showroomba!

Ez utan a konnyu fenyegetes utan 10 percel megvolt a regisztracio, marcsak ala kellett irni egy par papirt, meg kiallitani a deposit csekkeket!
19:30kor at is vettem eletem elso, 2000nel fiatalabb autojat!
fenykepek jonnek hamarosan!!

No comments: