Tuesday, January 11, 2005

Mac Mini

Eddig meg kerdeses volt, hogy mikor fog megjelenni, de ma reggel nagy orommel kaptam a hirt, hogy elerheto a Mac belepokategorias gepe, aminek alapara 500$ alatt van.


Elgondolkodtato!

Sohasem voltam Mac-parti, am amiota megvan az iPOD-om, egyre inkabb az az erzesem, hogy a sracok tudnak valamit.

A Windows-zal mindig csak a baj van, es ebbol kezd elegem lenni. Folyamatos szivas, nincs driver stb. Talan epp itt az ideje, hogy kirpobaljak valami mast.

Eleg regota gondolkozom, azon, hogy egy szamitogepet egy atlag felhasznalo mire is hasznal otthon. Altalanositani nem nagyon tudtam, mert ugye mindenki masra es masra epiti a pc-jet, azt viszont tudom, hogy nekem mire kell, illetve mire nem kell egy windows-os gep.

Lehet, hogy jo alternativa, lehet hogy nem, viszont ezert az arert erdemes egy probat tenni, bar meg nem tudom, hogy milyen terhet veszek a nyakamba, hogy oldhato meg a PDA szinkronizalas, az emailek atimportalasa stb, de egyenlore leszarom!

NEKEM KELL EGY ILYEN!


No comments: