Friday, January 28, 2005

Szoval Hetfo!

Igy egy par nap elteltevel azt hiszem, es az azota tortentek hatasara azt hiszem teljes nyugalommal irhatom le a hetfoi esemenyeket!

Ex kedvesemtol kaptam egy elegge rideg hangvetelu emailt, amelyben kozolte az elkerulhetetlen es megvaltoztatthatattlan tenyt, mely szerint aprilisban ferjhez megy!

Ez igy magaban nem is volt olyan borzaszto, hiszen mielott januar elejen visszajottem, mar szakitottunk, mondvan, ennek igy nincs ertelme, meg O nem is erre szamitott, meg minden. Teljesen korret modon megbeszeltuk, nem is volt ezzel semmi baj, reges re tultettem rajta magam.
A dolog, ami kiakasztott az a derult egbol villamcsapas jelleg, es a hangnem! Errefol reagaltam valamit, ami persze felreertheto es talan egy kicsit banto is volt szamara, amire meg O reagalt meg ridegebben.

Teljesen ki voltam, hogy hogy lehet igy, ropke 20 nap alatt megtalalni az embernek elete parjat, igy koszolni a tenyt az elozovel, akivel az elozo 6 honap alatt folyamatosan hianyolt, es egyebkent is. Nem feltekeny voltam, inkabb egy kicsit csalodott voltam az elintezesi mod miatt.

Szoval dultam-fultam, de mindegy!

Este a tobbiekkel kimentunk a Global Village nevezetu ojjektumba, ahol, mint a neve is mutatja, a vileg orszagai kepviseltettek magukat szepszammal. Bejutni sajnos nem tudtunk, mert epp holgynap volt, ugyhogy egy laza kezifekes forduloval mentunk is Csongorhoz. Holnap ujra probalkozunk!

En nem birtam sokaig ulni, mert ugy ereztem, hogy valamit tennem kell delelotti esemenysorozat es emailvaltas korrekt es felnottekhez melto lezarasa erdekeben, ugyhogy hazamentem es meg ejszaka irtam egy emailt Neki.
Semmi csopoges nem volt benne, csak leirtam, hogy mi az ami rosszul erintett, es hogy en hogy vartam volna el ezt a dolgot az elozo 6 honap utan.

Termeszetesen a technika ordige pelekopott a levesembe, es bar hamar elkuldtem reggel az emeilt, a valasz, a visszaigazolas a kezbesitesrol nem jott meg idobe, sot az egesz levelezorendszer leallt!
Na mindegy, ugy ereztem, hogy en megtettem amit meg kellett tennem, az en lelkiismeretem tiszta, es azt hiszem korrekt voltam!

No comments: