Wednesday, January 05, 2005

Zenei kerdesben donteni kell...

Ha egy picit visszaolvastok Plasztik blogjaban, egy erdekes posztot talaltok. Nem nagyon szoktam mas bloggert ajanlani poston belul, de most kivetelt teszek.


Lehet szidni az iPOD-ot, meg az Apple-t, de azt hiszem, hogy csak annyira, mint minden mas gyartot.

Na de akkor a szemelyes velemeny:
En is vettem es imadtam. Egyeszen addig amig nem nem fagyott egy kicsit, es vissza nem kellett vinnem egy ellenorzesre. Szerencsere nagyobb volt a fustje, mint a langja, es semmi baja nem volt.
Mostmar ujra szeretem es hasznalom.

Hogy miert vettem ilyen? Mert tetszik! Lehet, hogy azt mondjak ra hogy trendi, de meg mindig jobban nez ki mint barmelyik mas gyarto hasonlo termeke. Egyszeru es nagyszeru. Nem lehet rajta fimet es kepeket nezegetni, de minek is. Tok jok a portable media centerek, de mire, miert, es legfokeppen mennyiert. Bazi nagy mindegyik, es szerintem nincs olyan ember, aki tenyleg kihasznalna a funkcioit.

Eloszor azt hittem, hogy a 20GB nem lesz eleg, de mostmar latom, hogy tobb is, mint eleg. Minding van rajta 1000-1200 szam, 10GB adat (elsosorban mantes), es meg igy is marad rajta hely.

Ez nem reklam, de aki gondolkozik rajta, az ne tegye sokaig, vegyen egyet!



No comments: