Saturday, January 08, 2005

2005.01.06-07 Csutortok-Pentek

Amiota visszajottem egyre betegebb vagyok. Valami megfazasos orrfolyasos balhet hoztam otthonrol, ugyhogy most eros gyogyszeres (Unicumos) kuran vagyok.

A csutortok meg mindig fel nap, amit nem is lehetne elkepzelni maskepp, mint ugy, hogy este talalkozunk a magyar harcostarsakkal. Kocsmazas volt betervezve, de mivel a siemenses sracok atkoltoztek az uj helyukre ott kerekedett egy jo hangulatu, spontan welcome back party.
En nem birtam sokaig, mert elgyre szarabbul lettem, ugyhogy hazataxiztam, de a fiuk eleg jol nyomtam valami hajnali 3ig.

Penteken szigoruan egyban voltam, es folyattam a kurat, majd amikormar egy kicsit jobban lettem elkezdtem tenni-venni, takaritani, mosni, es persze nyomtam magamba a meleg teat.

Ma este valosult meg a kocsmazos project, amikoris talalkoztunk a 4 "frissen erkezett" kozmetikuscsajokkal. Jol elhuztuk az idod, de azt hiszem mindenki jol erezte magat!

No comments: