Monday, July 05, 2004

2004.07.01 Csutortok

Ma este kell elhagynom a szallasomat.
Deira-ban laktam, nagyon kozel mindenhez, tenyleg gyalog be lehetett jarni a bevasarlo uvezet nagyreszet.
Reggel, biztos ami biztos fogtam egy taxit, mert a buszok fel orankent jarnak.
Leintem, megall, feltepem az elso ajtot, az ulesen egy 10-es, ugy hogy a sofor nem latta.
Ha akkor ma ingyen taxiztam, mert pont ennyi volt a viteldij.
A tegnapi taxis kalandom utan ez most epp jol jott a lelkemnek!


Melo nem sok volt, ugyhogy albit kerestem, persze megint nem jartam szerencsevel.

Tegnap beszeltem Csongorral (Wollongong), hogyha nem talalok semmit, akkor megyek hozza egy darabig.

Hazarohantam, osszcsomagoltam, es irany a MERKATO, ahol a randit megbeszeltuk.

JUMEIRA a villanegyed, gyonyru, modern epuletekket, es viszonylag regebbi, am az eupopaiaknak is elfogadhato minosegu, regebbi rezidenciakkal.
Ezen a kornyeken kapnak a fiatal arab hazasok az allamtol(!) egy villat, es 300000 AED csaladkezdesi tamogatast, amit persze rogton terepjarora koltenek. Az allam azonban nem kotelezai a hazaspart a villa hasznalatara, ugyhogy inkabb kiadjak az europaiaknak, es maris megvan a havi fix.
Maga a kornyek viszont szerintem gyonyru. Szeles utakkal, kozel a tengehez, alacsony epuletekkel ez a terulet kozelsem annyira zsufolt, mit DEIRA, vagy DUBAI mas reszei.
A MERKATO az egyik kozepesnek mondhato bevasarlokozpont JUMEIRA elejen.

No comments: