Monday, July 12, 2004

2007.07.05 Hetfo

Nana, hogy reggel nyugos voltam.
Amikor felebredtem es a furdo fele botorkaltam, majdnem atestem a matracon alvo Zsuzsaban. Nem sikerult rajonnom, hogy hogy sikerult annyira eltornaznia a matracot a faltol...de legalebb felebredt, es nem kellett kulon ebresztgetni!

Viszonylag hamar kiertem buszmegalloba ugyhogy varnom kellett vagy 15 percet, de mint kesobb kiderul kimaradt egy jarat!
Az ut viszsonylag hosszu, de legalabb olcso, es a melohelytol 10-re tesz le! Csak be kell gyalogonom!

Ez volt az elso olyan napom, amikor Jumerirabol beertem idoben BKVval!!

Az utvonal mostmar be van jaratva, haztol hazig napi 3 ora, de csak a tenger kozelsege megeri ezt a faradsagot!

Ma elkezdtem hatekonyan dolgozni.
Lebasztam akit kellett, megdicsertem aki megerdelemte, es mindezt tudattam azzal, akinek tudnia kell!
Ahogy elnezem itt is gyokeres valtozasokat kell bevezetni a hatekony munkarend kialakitasa erdekeben. Nagy kihivas, de legalabb nem unatkozok.

Talaltam egy elfogadhatonak mondhato lakast Jumeiraban, ahol nem kizaro ok, hogy europai vagyok. Estere megbeszeltem, hogy elmegyek megnezem, de mire hazaertem es felhivtam, mar kiadta!!
Ez az en formam!

Kicsit csalodottn kezdtem el csomagolni. Hajnali 01.10kor indul a gepem Amsterdamba!

No comments: