Thursday, July 22, 2004

2004.07.18 Vasarnap

Brenda kuldott 1 SMSt, hogy neki tul faraszto koran felkelni, hogy felvegyen, meg keson hazaerni, hogy hazavigyen...Koszi, akkor marad a busz.

Ma befejeztem az elemzest, es egy kicsit megdobbentem.Tevelyi tetelek nincsenek kiszamlazva.A miertje egyszeru. Hianyzik egy papir, ami igazolja, hogy x osszeget befizettunk az allamnak az ugyfel neveben.Az osszeg fix, es kotelezo mindenki szamara, minden kuldemeny eseten.Akkor miert kell az igazolas...Ja, mert az ugyfel keri. Mivel nincs, nem is keressuk, nem is szamlazunk....Aham...
Lehet, hogy en vagyok a hulye, de nem ertem.
Miert nem egyszerubb 30 AEdt bukni kuldemenyenkent, es beszedni a 3000-et, vagy meg tobbet??MERT AZ UGYFEL EZT KERI...es persze valami sales-es targyalt az ugyfellel, aki veletlenul sem konyit az operaciohoz.Tisztara mint otthon...

Bementem a fonokhoz, es megmondtam, hogy sajat hataskorben kiadtam az ukaszt, hogy a szamlakat keszitsek el es kuldjek at a main officeba.Egy kicsit mosolygott, de tetszett neki a dolog.Ezen onnallosagomon felbuzdulva, elkezdett enekem a letszemrol es a kuldemenyek szamarol hablatyolni, es jo operacios vezeto leven kiszamolta, hogy ha hetente x kuldemeny,z szamu emberrel, es 5,5 nappal leosztva, y kuldemeny naponta, amit 2 ora alatt meg lehet csinalni...de akkor mit csinalnak a maradek idoben...Ok, de mikozom nekem ehhez...Ja, hogy en mondjam meg, hogy kinek a munkajara nincs szukseg!!
Mivel nem hohernak jottem, megkoszontem szepen a megtisztelo feladatot, de ezt inkabb nem.
Elmagyaraztam egy par doglgot az oreg arabnak, hogy mik a terveim, es hogyan kene megoldani azokat ugy, hogy a nagyfonok is oruljon,azaz O is telejesitse azt amit a nagyfonok kiadott neki, es hogy lnekem is jo legyen.A beszelgetes vegen az oregur felallt, kezetnyujtott, es azt mondta, hogy csinaljuk igy!

Na azota gondolokozom, agyalok, szervezek, rajzolok. Durvan 1 hetem van a vazlatokra es egy profi prezentaciora.

No comments: