Saturday, July 17, 2004

2004.07.10 AMS->DXB

Kicsit keson keltem, megprobaltam kipihenni magam, aztan pakolas es irany a repter, mert meg 6 ora repules all elottem.A repteren minden a megszokott rend szerint ment.Nezelodes, kaja, meg meg egy kicsi bameszkodas. Nem volt szandokomban kolteni foloslegesen, de talatam egy par lemezt amit nem lehetett otthagyni.Buddha Bar VI, Cafe Del Mar 11, Supperclub 5, Smooth Jazz 4 lemezes valogatas, es egy Monthy Phyton DVD csomag. Azt hiszem, hogy ertheto a dolog.
Hazafele a repulon kifogtam egy iszonyatosan gusztustalan, szarszagu, mocskos arabot. Azt hittem hogy elhanyom magam. 6 es fel ora keresztul ott ult volna mellettem, de szerencsere volt egy ures szek a sorba, ugyhogy volt kozottunk tavolsag. Rairanyitottam a 2 ventillatort, hogy visszafujja a szagat.
Nagy nehezen megerkeztem "haza". Uj visa-ra volt szuksegem, ugyhogy sorba allas, retinascenneles megint. Amilyen mazlim volt kifogtam valami indiai-patisztani munkaerotranszportot, mert a retinascan-re 1,5 orat vartam. Az egesz mutatvany, a leszallastol a repterrol valo kilepesig 3,5 oraig tartott.Meg Csongornak vettem egy uveg Jack Danielst, irany haza, elmenybeszamolo, rendeltunk valami kajat, meg jeget a piahoz. 3kor fekudtunk le!

No comments: