Thursday, July 22, 2004

2004.07.19 Hetfo

Dolgozgatok, dolgozgatok.
Jol is megy, de egy csomo mindenre nem jut idom, amit otthon, otthon a laptoppal oldottam meg.
Majd csak megkapom egyszercsak azt a franya laptopot itt is.

Hazaindulas elott Csongor hivott, hogy a magyar sracok holnap mennek haza, es akarunk e veluk talakozni estere.
Legyen.

Eltaxiztam a megbeszelt helyre talakoztunk, dumaltunk. A csaj egy kicsit sutanak tunt mar elso pillanatban, es ezt az erzes csak fokozodott a beszelgetes soran.
5000 AEDs allasajanlatott kapot valami kozmetikai salonban, ahol egy csomot tanulhatna, meg minden, es hezital, nem tudja, mi legyen.
Lassan megerkezett Petra is, ugyhogy miutan elmondtam a velemenyemet a csajnak, gondoltam majd a 2 csaj folytatja tovabb.
Folytattak is, de a csaj nagyon nem hajlott semerre. Fiatal meg, vontam le a kovetkeztest.

Az est tovabbi reszeben megprobaltunk Petranak kocsit berelni, mert holnap Abu Dhabiba megy a canadai nagykovetsegre vizumert.
Nagy nehezsegek aran vegulis sikerult leakasztani egy tok uj POLOT.
Csonginak kozbe uszhatnekja tamadt, ugyhogy elmentunk Petrahoz a furdoruhajaert, majd meg visszamentunk a sracok szallodajaba egy gyors bucsura.

A csajok persze most merultek bele igazan a beszelgetesben, ugyhogy a villamlatogatas elhuzodott.

11kor leleptunk, irany Jumeira, a gatyankert, majd a part.
A parton senki, csak mi, a viz meleg, pici hullamok, csakakkorak amekkorak kellenek. Elvezet ez a lubickolas.
Ugy elfaradtam, hogy otthon majdnem a zuhany alatt aludtam el.

No comments: