Saturday, July 17, 2004

2004.07.05-06 DXB->AMS

Vegre egy rendes repulogeppel utazom. Boeing 777-300.
Ez am a gep.
Meretei kivul belul lenyugozoek. Hatalmas cso teste 32x embert kepes elnyelni egy-egy utazas idejere, am a kenyelemrol egyeseknek, elsosorban a velem hasonszorueknek, lekell mondaniuk!
A beszallas 90 percig tartott! Olyan hosszan csoszogtak be az emberek, mint 1 focimeccs! A vegere mar mj`d meg orultem!
Nagy nehezen mindenki megtalata, a nem tulsagosan alcazott helyet, es vegre elindulhattunk! A kezdeti kellemetlensegeket talan feledteti az, hogy volt sajat TV-m, sajat fulhallgatom, es nem kellett a szomszed horkolalasat hallgatnom.
Gyorsan kivalasztottam valami friss mozifilmet, elovettem a Spinney`s-ben szerzett utazoparnat, magamraszereltem, ugyhogy felolem akar mehettunk is volna.
Lassan elindultunk, szepen komotosan, aztan egyre furgebben gyurte maga ala a betont a hatalmas bestia, majd hirtelen, szinte legies konnyedseggel emelkedett a magasba.
Alapvetoen elvezem a felszallast, de ezzel a hatalmas doggel szinte katartikus volt. Semmi erolkodes, semmi remeges csak fel, egyenesen a felhok fole megallithatatlanul!
Az ut tobbi reszet vegigaludtam!


No comments: