Monday, July 12, 2004

2004.07.04 Vasarnap

Majdnem sikerult beernem a melohelyre `BKV`-val. Meg kep megallo, es megvan a haztol hazig szerviz. Egy kicsit elkestem, de sebaj, belefer, es meg is ertik, hogy nem olyan egyszeru.

Semmi extra, hamar eltelt a nap

Este donto, elotte F1, ugyhogy megyunk megint az Alamoba. Csongor megy elore, en meg utannuk. Aztan persze nem igy lett, raadasul meg jol be is szivatott. Megjott az uj SIM kartyam, gondoltam, majd hazafele felhivom, hogy ott vannak e meg. Egy kicsivel kesobb csorgott az asztali telefonom, lenyomom az elvart bemutatkozoszoveget bersze kulfoldiul, erre megkerdezi egy hang hogy tudom e milyen ido van otthon! Mivan???? Epp el akartam kuldeni valahova messzire, mire megszolal magyarul, hogy otthon talizunk, oda jon Zsuzsa is, majd Alamoban talakozunk Petraval.

Hazafele mazlim volt, mert Abi arrafele jar suliba, ugyhogy majdnem teljesen hazavitt csak egy picit kellett setalni!

Gyorsan elkeszultunk, mert meg a Mercatot (shopping mall) es az F1 internetkavezot is utba kellett ejteni.

Szegeny Timberland oramat olyan szintem viszeli meg a meleg, hogy a borszijja ez alatt az ido alatt jobban tonkrement mint az ezt megelozo 3 ev alatt.
A szija megfogje a kezemet, ami meg nem gond, de a ruhamat is, ugyhogymeg nem tudom, hogy hogy fogom kiszedni belole a barna foltokat. (Lehet, hogy a mosas segit??)
Gondoltam veszek ra masik szijat, de ravalo nincs, ami meg univerzalis, az meg dragabb mint egy gagyi muanyag cucc, ugyhogy vettem a szij aranak feleert, birja ameddig birja.

Merkatobolt F1 netcaffe, majd Alamo.

Petra egy kicst kesett, jo, noi szokas szerint, de hogy hasonlitson a hangulat egy igazi magyar focimeccs hangulatahoz, hozott egy fel kilo tokmagot. Nem tudom, hogy honna szerezte, de kiraly volt.
Elkeztuk enni, a pincer meg elkezdett fucsan nezni. El kellett neki magyarazno, hogy mi miert van. Amikor megertette csak rohogott rajtunk!


No comments: