Thursday, July 29, 2004

2004.07.28 Szerda

Ma a legmeglepobbdolog az volt, hogy kaptam egy emailt a regi nagyfonokomtol, hogy mi ujsag
van velem. Teljesen meghatodtam, de odaig nem jutottam, hogy valaszoljak neki. Elo kell keszulnom a kovetkezo heti megbeszelesekre, es egy csomo mindent meg kell addig csinalnom.

Delelott kaptam egy hivast a Citibankbol, hogy van e mar hitelkartyam, mert van egy jo ajanlatuk. Eloszor nem akartam, de sajnos az itteni bankok nem adnak a szamlahoz  debitkartyat, csak egy ATM lapocskat, amivel csak kezpenzt tudok felvenni, vasarolni nem lehet. A hitelkartya is maskepp mukodik itt. A hitelkartyadra atutalhatsz a szamladrol x osszeget, amit elorelathatoan elkoltesz a vasarlasok soran mondjuk, am a hitelkeretek ekkor meg erintetlen. Hitelkartyanak tobb fajta kozul valaszthat az ember, en vegul is egy ilyen kombinalt MASTER mellet dontottem. Delutan meg is jelent a 2 uriember(?), hogy akkor toltsuk kia szukseges papirokat. Mivel nincs meg meg a vizumom a kartya elkeszitesevel varna, de addig is regisztralnak. Ha mindne megvan ami kell, faxoljam le, es kuldik a kartyak. Hat ezen a 2 fazonon vegignezve ra kellett jonnom, hogy az ugynok is egy kulon allatfaj. Az egyik srac alig idosebb mint en, lazan, koldokig kigombolt ingben, napszemuvegben targyalt vegig, persze fogalma sem volt dolgokrol, beszelni viszont jol tudott. Egy par kerdes utan sikeresen osszezaravtam, ugyhogy az utolso par parcben felallt es mar nagyon latszott rajta,  hogy kenyelmetlen neki a szitu, es mar nagyon menne. A masik egy normalis, idossebb fazon, aki megprobalt a kerdeseimre valaszolni, de a fiatal tacsko kollega mindig belecsholt a valaszaba. Egy kicsit kezdett idegesiteni a dolog, ugyhogy jeleztem, hogy sorry, en vagyok az ugyfel, es legyenek szivesek tajekoztatatast azokrol a dolgokrol, amiket megkerdeztem. Na ez volt az a pillanat, amikor a tacsko felpattant es nagyon menni akart. Persze nem engedtem. Egy pillanat alatt megvaltozott a hozzaallasa, mintha leesett volna neki, hogy kerdeztem, es nem hulyesegeket, ugyhogy megkert, hogyha valakinek hitelkartyra lenne szuksege, akkor szoljak neki, es segit. Ez persze csak az utolso figyelemelterelo lepes volt, hogy kimasszon a kellemetlen szitubol, mert annyira mar nem volt kovetkezetes, hogy nevjegykartyat is adjon. Nem mindtha ajanlottam volna valakinek ezt a kimagaslo szinvonalu szolgaltatast es ugyfelkezelest...

Ma estel alszom utoljara a Csongornal.
Este hazaertem, majd elkeztuk meglevo zeneink cserelgeteset es masolasat. csongor persze
orult, hogy kap egy csomo uj zenet, ugyhogy rendelt kajat, kiment a boltba, meg minden. Este meg atjott NICK, egy del-afikai fazon, volt valami ugyuk, dumaltunk, majd elmentek egyutt.
Masolol, masolok, majd egyszercsak egy sms-es, hogy kesobb er haza, mert atmegy PERTA-hoz, mert O ma este utazik es nala van egy par DVD. Masolok, masolok, teszek-veszek, majd
kicsapodik az ajto, ott all Csongor, remego kezzel, tok idegesen...
Ez egy jo alakalom volt egy cigire, ugyhogy cigi a szajaba, meselhet.
Elementek NICKkel, mert NCIK tartozott neki valami penzzel, mert vett neki valamit, es most
adta oda az arat, plusz kapott meg penzt valahonnan, ugyhogy miutan NICKkel elvaltak, elment
a bankba es befizette a szamlajara a penzt, hogy legyen eleg autoberleshez.  (Ugy tervezte, hogy beler egy autot 1 honapra, nekem is segitene holnap a koltozesben,
Peneteken jol jonne, amikor megyunk LUKEekhoz fozni, readasul Vasarnaptol kezd az uj
munkahelyen, ami egy picit messze van. Mindenzek tudataban elertkezettnek es alakalmasnak
tartotta az idot arra, hogy bereljen egy kocsit.)
Szoval befizette a penzt, majd megfontolt ember leven egy masik automatalnal leellenorizte
hogy minden rendben van e, de...letiltottak a hitelkartyajat.
Ez igy nem egy nagy ugy, de hogy hogy...
Elozo munhehelyerol kirugtak, a motorbaleset miatt. Vegkielegites 2 reszletben, stb-stb,
szeptember valameddig vedett a hatosagoktol, mert addig szol a felmondosi ideje. Delelott beszelt a mnkaltatojaval, hogy mikor kapja az elso csekket. Minden ok volt, NO PROBLEM. Valamikor delutan a bank felhivta a ceget, es a Csongort kerester, mert a mobilszama megvaltozott ugye, es volt valami kerdese a banknak. Errefol az igen jolkepzett es megbizhato kinai munkaero mit csinalt minden kertdes nelkul...Csongor mar honapok ota nem volt bent az irodaba, mert kirugtak!! Na a bank meg persze hogy letiltotta a kartyajat... Szoval egy picit ideges volt. Meg a negyedik cigi utan is remegett a keze. Meg negy cigi utan es 2 feltoltokartya eltelefonalasa utan kitalata hogy holnap bemegy a ceghez es kiveri a balhet. Sok ertelem nem lesz, de legalabb felkesziti oket arra a szivatasra amit a vizuma elintezodese utan kapnak. Van egy par ismerose itt-ott, ugyhogy az elozo cegenek csunyan ala tud majd tenni ha akar,  de ezek utan azthiszem, hogy akarni fog.  Ezek a tipusu szivatasok sajnos elofordulnak nap mint nap, ugyhogy sokkal-sokkal dorzsoltebbnek kell lenni az araboknal. Miutan kicsit megnyugodott, kaptam megint egy lecket ezekrol a dolgokrol is.

Lassan nyugovora tertem, de hallottam, hogy meg egy jo darabig puffog magaba, jogosan.

2 comments:

Roberto Iza Valdés said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Roberto Iza Valdés said...
This comment has been removed by a blog administrator.