Wednesday, July 28, 2004

2004.07.27 Kedd

Ma megkaptam az uj CITIBANK kartyamat. Jovohonapban mar erre a szamlara utaljak a fizetesemet. Tok jo.
Sajnos a rezidens vizumom nem intezodik ilyen gyorsan.

Kaptam egy jo tanacsot ruhazkodassal kapcsolatban az egyik kollamtol.
Ruha tekinteteben nincs hiany. Mindent lehet kapni, amit csak akarsz. Vannak olyan markak, amik csak itt vannak, elfogadhato minosegu es aru darabokkal.

Az irodaban a hosszu nadrag viselese az elfogadott es az elvart. En csak 2 hosszunadragot hoztam, amit ebben az idoben viszelni lehet, ugyhogy potolnom kell egy parat. Bementem egy par helyre, de olyan mint normalis nadrag nem letezik. Van minden fele, de ami normalis, az draga. Oszinten szolva sajnalok kiadni 130-150 dirhamet egy nadragert, csak azert, hogy az irodaba megfeleloen legyek feloltozve. Ugyis ulok egesz nap.
Felsoruhazattal ugyan ez a helyzet. Itt 1 nap 2 ing.
Szoval cigizes kozben beszelgettunk a sracokkal, ilyen dolgokrol, es Ossama mondta, hogy nem plazaban kell vasarolni altalaban, hanem a KARAMA piacon. A plazak csak learazaskor jok, de akkor nagyon. 100 krajcaros naci 50ert meg hasonlok. Tobben szabohoz jarnak, mert az a legolcsobb, es biztos hogy jo lesz a nadrag rad. Ha ott veszed az anyagot is, akkor egy radszabott nadrag 80 AED, ha tobbet csinaltatsz akkor 60! Az itt dolgozo indiai szabok jol es megbizhatoan dolgoznak, raadasul ha igazitani kell valamit, akkor vissza kell vinni, es megcsinalja ingyen. Ez olyan marketing fogas, de bejon nekik.
Ingel kapcsolatban mindenki azt mondta, hogy egyedi igeny szerint vasarolnak.
Kb ugy ahogy en is terveztem. Egy par elegansabb, es egy csomo tucating. 10 mosas utan a draga is tonkre megy, ugyhogy mindennapos ing, polo -> KARAM piac.

Este az egyik kolla bucsubulijara vagyok hivatalos. Az elozo jol sikerult, gondoltam, ez sem lesz rosz.
20.30 kor kezdodott, 18.30kor vegeztem, volt egy csomo idom, mentem szajattatani a plazaba.
Gondoltam, hogy beulok egy moziba, de az osszes korai eloadast lekestem.
Pesze rogton kellett vennem egy polot. Learazas nelkul is jo aron volt. 50 egyseg, es altlagos hasznalhatosagu. Egyet mar vetten ugyan abbol a markabol es bevalt. Sajnos amiket hoztam, kezdenek tonkemenni, a sok mosastol, meg a melegtol.

A buli persze nem volt olyan kirobbanoan jo, de lagalabb draga helyen voltunk. Legkozelebb csak kolat iszom, az biztosan olcsobb.

Vijay vitt haza, mert egyutt leptunk le a partyrol. Vegig panaszkodta az utat, hogy a PRO-nk, ak i a vizumokat intezi nem eleg gyors, esha nem tesznek surogen valamit a vizuma erdekebe, 6 honapra kiutasithatjak az orszagbol.
Az en helyzetem egy kicsit mas, de rovid idon belul nekem is meg kell kapnon a papirjaimat, mert en is szarban lehetek.
Lefekves elott pont joljottek ezek az infok.

No comments: