Tuesday, July 27, 2004

2004.07.26 Hetfo

Gondoltam, ha mar megkaptam a fizumat, akkor felveszem, mert megis jobb helyen, van mint a bankban. Sajnos nem volt olyen egyszeru. Vissza kellett szerezni az utlevelem, mert anelkul ugye nem adjak oda. Az utlevel meg a haedoffice-ban, a pancelszekrenyben. Kulcs ket embernel, egyik sincs az irodaban. Izgultam egy kicsit, hogy mi legyen, aztan felhivtam az egyik tagot, hogy legyen szives faradjon be az irodaba, vegye ki, hozza at hozzam, mert ha nem, kenytelem leszek mindenrol szamlat kerni, es elszamoltatni.
Fel oran belul ott volt a dokumnet, ugyhogy mentem a loveert. Ossama-val, mert neki is kellett love. Utana irany a DEIRA CENTER ebedelni.

Mar egy per napja gorcsolok, mert a csodatelefonomat nem tudom hasznalni a szamitogeppel, mert nincs olyen port a laptopon, mint amilyen kene. Az internet csodajanak koszonhetoen kideritettem, hogy hogy lehetne atvarni, illetve maskepp megoldani a doglot, ugyhogy vettem gyorsan egy USB kabelt. Ahhoz viszont, hogy mindez mukodjon le kene tolteni vmi frissitest, de letolteni nem lehet, ugyhogy szopas..Hogy ne traktaljalak ilyen hulyesegekkel Titeket, a lenyeg az hogy mar majdnem mukodik, de meg mindig nem tokeletes.

Naim meg tegnap szolt, hogy akkor megnezem e azokat butorokat, amik folosben van neki. Megbeszeltuk, hogy akkor ma atmegyek, illetve atvisz. Melo utan egyutt atmentunk hozza. Gyonyoru kinyithato, tobbfunkcios agy. Volt valami gond az irodaban, ugyhogy folyamatosan telefonalt, alig tudtunk beszelni. Vegul kinyogte, hogy beszeljunk az arrol. Ez meg nem is lett volna baj, mert gondoltam, hogy valami ilyesmi lesz a dologbol, de az osszeg amit mondott...Hat igencsak koltseges lett volna, es megviselte volna az amugy is vekonyka penztarcamat. 1500 egyseget azert az agyert, ugy, hogy semmi masom nincs meg, egy kicsit sokaltam, ugyhogy mondtam, hogy thx, de nem. Kicsit felment bennem a pumpa. O is azt hiszi, hogy amerikai vagyok, aki tele van dohannyal? Vagy azt hiszi, hogy sokkal jobban keresek? Haho, csoro magyar csavo vagyok...Nem sertodott meg, valoszinuleg leesett neki, hogy megsem ugy van ahogy gondolta. Ezen egy kicsit meg is dobbent.

Felhivtam Csongort, hogy akkor ne csinaljon programot estere, mert megyunk a butorpiacra, KARAMAba. Meg PETRA mondta multkor, hogy erdemes szetnezni, mert jo arak vannak. Persze megint verszivo taxizas...Kell egy auto, nincs mese. Csak taxira koltottunk annyit, hogy kb 3szor tankolhattunk volna tele 1 normalis autot. Puffogtam is Csongornak rendesen, de O megint turelemre intett, ahogy szokta. Augusztus meg rosszabb lesz, mert akkor nem lesz ember, aki 10 percnel tovabb birja meg arnyekba sem, ugyhogy a utazasi koltsegteritesembol nem tudok nagyon sporolni, legalabbis augusztusban nem.

A butorpiac:Csak az egyik utcajat jartuk vegig, ahogy uj butorokat lehet kapni. Ez volt a kissebb resze, mert a hasznalt butorpiac joval nagyobb. Bementunk nehany uzletbe, nezelodtunk, alkudoztunk. A negyedik vagy otodik helyen sikerult mindent megtalani egyhelyen es jot tudtunk alkudni, ugy hogy a hazhozszallitas es az osszeszereles itt benne van az arban. elkeztunk valogatni. Az sult ki a dologbol, hogy vettem egy agyat, biomatraccal, mittudomen hany ev garanciaval az agyra is es a matracra is, egy szeket, meg egy asztalt 950 egysegert. Ez igy viszonylag baratinak tunt. Gondolkoztam azon, hogy lehet hogy at kene nezni a hasznalt reszlegre, de Csongor megint lebeszelt a dolgorol. Lehet, hogy egy par dirhemet megsporolok az egyes dalabokon, de nem szallitjak hazhoz, nincs ra garancia, es legfokeppen nem tudom, hogy ki utan fekszem az agyba, mondjuk. Ha kitakarittatom a matracot, tehertaxit hivok, hogy elhozza, ugyanott vagyok, ugyhogy maradtam az ujnal. Csutortok 1800kor szallitjak!

Ma is jo napot zartam!

1 comment:

neneau said...

anchor replica louis vuitton bags check these guys out he has a good point see this site dolabuy replica