Sunday, July 18, 2004

2004.07.11 Vasarnap

Reggel taxival mnetem dolgozni, mert az osszes dokumentaciot be akartam vinni, ne kerulgessem oket otthon.A nap persze ma is hamar eltelt, sokmindnet megcsinaltam, megtobbminden megmaradt!

Kezdek meghulyulni. Mar itthon is kezdtem eszrevenni, hogyha nem irok le valamit azonnal, nyomban el is felejtem. ( Ezert volt nagysegitseg szomomra a pda, de ezt most hagyjuk...)
Itt is napi listat kell irnom, hogy mikor mit csinaltam, mikorra beszeltem meg meetingeket, meg ilyesmi.Napi to do listet kell irnom es pipalnom a kesz dolgokat, mert megorulok, hogy az elobb az eszemben volt valami, mostmeg elfelejtettem.
Valahogy most megy az MSN, ugyhogy gyorsan tajekoztattam az otthoniakat, hogy elek.
Buszozas haza. Ez a halal. 45 perc-1 ora a tele buszon, indiai munkasok kozott, kishelyre osszzsufolva... keves dologgal lehet felforditani a gyomromat, de ezek kozul az egyik ha valaki szivja az orrat krakog, majd utana a sajat taknyatol oklendezni kezd.Es esek ilyenek mind, allandoan ezt csinalja. A buszmegalloban meg kikopnek az ajton. Mindenfele antiszemitizmus nelkul mondom, hogy gusztustalan nepek ezek.

Nagy nehezen hazaerek, es idegen magyarok vannak vendegsegbe a Csongornal.Ket magyar srac es egy csaj jott ki szerencset probalni. beszelgettunk, felvazoltuk, hogy mire szamithatnak (en, mint regota ittelo, ugye..)
Este velkam vacsi. Zsuzsa es Luke elvitte oket egy helyre, mi Csongorral megneztunk egy kiado szobat...azaz ikabb lukat, ugyhogy gorsan ott is hagytuk, es mentunk a tobbiek utan!
Az uj csaj szemrevalo, csendes, nem egy lobogo faklya, a fiatalabb arc, harsany, nagy dumagep, a masik csondes, megfontoltabb, lehet hogy o az esz, vagy csak meg van ilyedve!
Vacsi utan hamar leleptek, mi meg dumaltunk es ittunk meg egy par kort.
Luke amolyan tipikus angol tekozlofiu, aki itt szuletett, angliaba jart suliba, majd az apja cegenel kapott valami jo allast. Semmit rosszanlas, amit csinal jol csinalja. Zsuzsa meg a szende brassoi lany, a KONTROLL.Mi lesz Lukekkal ha Zsuzsa 1 honap mulva hazamegy, O meg marad???

Fel kettokor kerultem agyba, mertmeg lezavartam egy mosast.Nem ertem, hogy miert kell ettol annyira hasraesni, nem egy nagy durranas!

No comments: