Tuesday, July 20, 2004

2004.07.12 Hetfo

GFX megbeszeleles volt a main officeban, utana en szerveztem meg egyet a data management-tel kapcsolatban, ugyhogy egesz nap ott voltam.Semmit nem csinaltam, csak figyeltem, fogyeltem, es ha kellett okosakat kerdeztem.
Meg is lepodtek a fonokek, hogy masra is hasznalom a fejem, es nem csak a napszemuveget tartom rajta.

1/2 3 fele kimentunk kajalni Brandaval. Felajanlotta, hogy szerez carliftet, amig nincs autom, meg jogsim se. Hamar igert, mert mint kiderult, 800 egyseg lenne 1 honapra ( a viszonyitas kedveert 1 zsir uj Hyundai Accent 520 AEDbe kerul havonta, plusz benga). Thx inkabb buszozok.
Akkor majd o felvesz es haza is visz, csak a benzinbe kell beszalni... Ok, reggel kezdhetjuk is!

Este elvileg LUKE jott volna, de nana hogy nem tudta otthonhagyni ZSUZSAT. Kanbulinak indult volna, de igy sem volt rossz. Majdnem vegigdumaltuk az ejszakat!

No comments: