Friday, September 03, 2004

2004.09.02 Csutortok

Melo utan Al Awirba mentunk autotnezni, elsosorban Petranak, de en is szetneztem, hogy mit engedhetek meg magamnak.
Minden fele, fajta meretu, gyartmanyu, koru kocsi fellelheto ott. Egy darabig csak tatottuk a szankat, majd eros nezelodesbe es tanakodasba fogtunk. Csongar es Petra egy csopotrot alkottak, en meg egyedul egy masikat.
En is mast kerestem, ok is.
En ezeket talaltam



no komment




ha ezt egy angol latna, a szive szakadna meg..


Egy darabig ugy nezett ki, hogy Petra megvesz egy Puntot, ki is fizetett valami foglalot, de aztan megse, egy kicsel kesobb meg megis.
Elvileg Szombaton kell visszamennie es atveheti az autot, ha meg szeretne!

Egy csomo Defender volt:



egy gyonyoru darab


es egy ritkasag..


es a kis draga, amit venni szeretnek


Jo sokaig csaszkaltunk, ugyhogy majd meghaltunk ehen meg szomjan. Hazavittuk Petrat, de elotte a kozelukben meg beultunk egy szendvicsre. Eletet mentett.

En Csongorlan aludtam es megbeszeltuk a nap tanulsagat. A potpapam egy par kor utan megint oda jutott, hogy inkabb hordoz reggel es ertem jon este, de meg varjak az autoval. Persze ha beesik valami olyan, mit amit Petranak talaltunk, akkor azzal rosszul nem jarhatok, egy olyanba erdemes befektetni.
Lassan 11.00, mennunk kell aludni, mert holnap megyunk buvarkodni...
Hurra!!
Remelem lesz capa simi-simi!!

No comments: