Wednesday, September 08, 2004

2004.09.07 Kedd

Ma bekovetkezett az, amit Csongor elore jelzett, hogy fel kell ra keszulnom ra, a furas.
Kedves kollegam, az egyik csoportvezeto behivott engem es a csoportjat, es jol lebaszott.
Ez nem is lenne olyan nagy gond, ha ertettem volna, hogy pontosan mi tortent...
Az egesz beszelgetesben a legrosszabb az volt, ahogy eloadta. Mintha egy utolso pakisztani ketkezi munkas lennek, aki annak ellenere, hogy 1000szer elmondtak es megmutattak neki megint rosszul keverte a betont, ami letfontossagu, es ize meg mitomen...
Gusztusztalan, mocskos, felsobbrenduseget hangszulyozo stilusban volt az "eloadas", amitol nekem azonnal kinyilt a zsebemben a bicska. Nagyon meglepett az egesz es iszonatosan leblokkoltam. Megszolalni sem tudtam...
Kijottunk, en mentem cigizni rogton, hogy egy kicsit egyedul legyek, es osszeszedjem a gondolataimat...Elpattant 2-3 cigi, majd visszamentem.
Mindenki a problemarol beszelt az irodaban. Magamhoz vettem a dossziet, es utannaneztem a rendszerben. Rendszerhiba...
A rohadt kurva anyadat baszogasd ilyenert Te paraszt.
Ott cirkart le s fol az irodaban...Kezemben a dosszieval es a bizonyitekokkal odaszoltam neki, ugy mint egy regi havernak...
- System error!
Egy kicsit megdobbent, es rogton odajott, hogy meggyuzodjon rola, hogy most akkor mi van!
Persze egy kicsit rosszul erintette, hogy igazam van, el is sonfordalt, de azert meg hozzatette, hogy nekem ezt eszre kellett volna vennem...
Ha a sajat embereid, akik ezt a papirt kiallitottak, nem vettek eszre, akkor nekem hogy kellett volna eszrevennem, kocsog??
Epp itt volt az ideje, hogy 5 ora legyen es elmenjunk haza...

Estere Melindahoz nemtunk uszni a medencebe. Jol esett a kis lazitas a delelotti feszultseg utan.
Pancsoltunk, uszkaltunk es persze megint keson kerultunk agyba.

No comments: