Wednesday, September 15, 2004

2004.09.14. Kedd

Ma megtortent velem az, ami eddigi eletem soran talan meg egyszer sem.
Idoben vegeztem a munkaval!
Mar evek ota minden reggel irok egy gyors jegyzetet, hogy mit kell megcsinalni, majd a napkozben hozzacsapodott dolgokkal kiegeszitve megprobalom atragni magam az issue-kon.
Es ma, semmi extra nem jott kozbe, semmi eztra keres, csak dolgoztam, pipaltam a jegyzetet, dolgoztam, pipaltam, es egyszercsak, valamikor fel 5 kornyeken nem volt mit dolgozni, nem volt mit pipalni... Kiralysag van.
Mit megtudtam, holnap este koncert lesz es 3 magyar vendegzenesz fog zenelni. Nana hogy elmegyunk...Kell a kulturaciosas is,...neha!
Csongor jott ertem, ugyhogy gyorsan hazaertem.
Hajtham mar otthon, volt ugyhogy nekikaztunk beszelgetni. Szepen szivarogtak haza a tobbiek is, Andrea, majd Hassim.
Laasan keszulodni kezdtek, merthogy mennek Sharjah-ba, az autopiacra, hogy Hassimnak nezzenek valami autot, tartsak veluk. Egy kicsit hezitaltam, de ugyis raerek, ugyhogy elmentem veluk..

No comments: