Monday, September 20, 2004

2004.09.18-19 Szombat, Vasarnap

Reggel atvettem a berelt autot.
Egy vadonat uj Lancer, 40 kilometerrel. Kiraly, bar nem egy gyorsulasi bajnok az 1.3-as motorjaval, de kenyelmes, es jo hideget csinal, ha bekapcsolom a legkondit.
Szombaton elmentem Csongor ele, es egyutt mentunk nezelodni. Jo hogy mobil vagyok, mert korbe tudom jarni a kornyek bevasarlo-kozpontjait, es meg tudom nezni a hirdeteseket.
Talaltam is egy Civic-et, de mire felhivtam, eladtak. Elvaltunk Csongorral, O meg beszelt Luke-al, mert az egyik hirdetofalon lattunk az O kocsiat is. Estere atmegy Csongorhoz, en megy megyek nezelodni, es ott talizunk. A Merkato-ban talaltam egy Alfat, felhivtam, egy noi hang vette fel. Nem voltak messze, ugyhogy elmentem megnezni. Ki is probaltam, es gondolkozoba estem.

Mire odaertem Csongorhoz, Luke-kal mar nagy sakkpartiban voltak. Dumaltunk, jatszottam en is egyet Luke-kal, majd mentem haza!
Hasim-mal dumaltunk, hogy mit eri meg megvenni, de lebeszelt az Alfarol, mert draga az alkatresz.
Vasarnap delutan lementem Al Aweerba, az autopiacra, szetnezni, egyedul. Siman odatalaltam, meg vissza. Voltak jopofa autok, amiket meg is vettem volna, de meg mindig egy kis nyugalomra int Csongor.
Este elkoltottem egy fel tankra valo benzint, hogy a csaladdal csevegjek. Egy-egy ilyen alkalommal elmegy annyi penz, amibol 5 napig bejarok dolgozni. Hihetetlen...

1 comment:

Dzsini said...

hallottam hírekben, hogy most kezdik alapozni Dubai-ban a "föld legmagasabb épülete"-t - tucc erről valamit? csak közelebb vagy a helyszínhez :)