Monday, September 13, 2004

2004.09.12 Vasarnap - Nemzeti Szunnap

Vegre kezdem magam utolerni alvassal...
A fulem meg mindig faj, ugyhogy melegitem a sot, hatha az segit. Reggelre mindig eltomodik valamivel, ugyhogy alig tudok kikelni az agybol, es eltelik egy kis ido, mide egyenesen tudok menni.
11.00
Kaja utan kene nezni, de rohadtul nincs itthon semmi es senki. Zuhagy, majd irany a Mercato, azon belul is a Spinney's.

Vettem reggelit, meg narancslevet, es vartam Csongorra. Ugy beszeltuk meg, hogy odajon ertem, de elegge morgos volt a hangja, ugyhogy tudtam, hogy kesni fog, addig bambiztam a plazaba.
Nagynehezen megerkezett, visszamentunk a Spinney's-be, hogy O is vegyen kajat, en meg megejtettem a heti bevasarlast.

A delutani program uszas volt, persze az ingyen strandon, ahol csatlakozott hozzan a reg nem latott Luke is. Elpancsolgattunk egy darabig, a viz kiraly volt, voltak elvezheto hullamok, a nap gyonyoruen sutott, ugyhogy meg a barnulast is felvettuk a programok koze, de 2 oranal tovabb nem birtunk kint lenni. Elpilledtunk mind a 3an.

Elmentunk zuhanyozni Csongorhoz, majd sakkozasra adtam a fejem. Ez elso idoben, az alatt, amig Csongor Magdiert ment viszonylag kiegyenlitettek voltak a merkozesek, am ahogy visszajott Csongor, elkezdett Lukenak sugni, ugyhogy eselytelen lettem. Az volt a magyarazat, hogy jobb voltam Luke-nal... Hiszi a piszi. Legkozelebb beragasztjuk a szajat, hogy ne segitsen egyikonknek se

Kozben meg osszeszedtek Melindat is, ugyhogy kesz volt a csapat hogy elmenjen korinzni.
Bennem meg igen intenziven elnek az elo korizasom rossz tapasztalatai, ugyhogy en ez a programiot elsunyultam, Csongor meg alapvetoen nem megy jegre az epphogy meggyogyult labaval, ugyhogy a sakkot vittuk magunkal...
Amig a csajszik csuszkaltak, mi nyomtuk a sakkot. Persze ronggya lettem verve megint, de ami vigasztalt, hogy eljutottam arra a szintra, hogy olyan kiszamithatatlanul jatszom, hogy Csongor vagy osszezavarom, vagy megszorongatom.

Este meg hatravolt a szokasos vasarnap esti cseveges anyuval, amit most Melindatol bonyolitottam volna, de valami nem klappolt, igy csak chat-eles lett belole.
Vagy egy orat irogattunk egymasnak, majd hirtelen olyan keso lett, hogy haza kellett menni...

Holnap reggel raport a fonoknel... Apicsaba... Meg borotvalkoznom kell... Grrrrr!!!!

No comments: