Sunday, September 12, 2004

2004.09.11 Szombat

Reggel koran beertem, ugyhogy frissen es fiatalon a munkaba akartam vetni magam, am az eddig megszokott helyem mar nem volt az enyem. Visszajott ugyanis Jebel Alibolt, az ideiglenesen kihelyezett kollega, ugyhogy nagy atrendezodesek voltak...

Kedvenc kollegem ott sundorgott korulottem, majd egy artalmatlan pillanatban, amikor senki sem volt korulottunk, megkert, hogy menjek be hozza, mert szeretne beszelni velem. Ez jo jel... Vagy puhult, vagy vegig gondolta a dolgokat, vagy csak valaki tajekoztatta, hogy nem ez a legjobb modja a jo kollegalis viszony kialalkitasanak.
...Mindent mondott, csak azt nem, hogy bocsanat, sajnalom, vagy ilyesmi. Most egy kicsit visszavett a felsobbrendu stilusabol, szinte emberkent lehetett vele beszelni. Kerdezett, valaszoltam, es lepesrol lepesre megcafoltam az emailekben leirtakat.
Utolag visszagondolva lehet hogy nem volt egy jo lepes, de aztan rajottem, hogy ha a cafolatok igazak (es miert ne lennenek azok), akkor ezzel neki is tisztaba kell lennie a tovabbi lepeseinel. A vegere teljesen megszelidult, ugytunt, mindha radobbent volna arra, hogy nem biztos, hogy hasznos volt ez az akcioja. Nem azert mert megkostolt, es ellenem tett valamit, hanem azert, mert ugy tett ellenem, hogy az rovid ido alatt megcafolhato, tehat az emailjeben allitott dolgok kozels sem fednek semmilyen valosagot, es ezzel a szavahihetosege is megkerdojelezheto.
Kimentunk, elszivtunk egy cigit, es lam, mire visszaertunk kialakult a vegso ulesrend, de nekem meg mindig nem volt helyem. Ekkor valami engesztelo gesztuskent felallitotta az egyik legjobb helyen ulo sracot, hogy koltozhet, mert matol en fogok ott ulni...
Tenyleg jo a hely. Senki sem lat ra a kepernyomre. Ez volt az, amit vilag eletemben ruhelltem. Ha valaki a hatam moge all, es bamulja mit csinalok. Nem azert, mert olyat csinalok, csak ugy.
Alapvetoen zavar az, ha valaki a hatam mogott van, es ha meg a monitoromat is nezi... Ezzel az oruletbe lehet kergetni. Csakugy mint azzal, ha anyam elkezd porszivozni, mikorben bambizok a TV elott.

Atkozott Szombat, miert nem lehetett ezt a rohadt 2,5 napos hetveget ugy megszervezni, hogy ne legyen kozte egy munkanap... Semmi ertelme az egesznek. Rohadtul nem csinal senki semmit, csak imitaljuk a munkat, azt is valami csapnivalo modon...

Begyulladt a fulem, faj mint allat. Biztos azon a kocsog standon szedtem ossze valamit. Valamelyik kocsog biztos belehugyozott a vizbe, hogy esne le neki...Kuralhatom magam.
Mar csak ez hianyzott.

No comments: