Thursday, September 09, 2004

2004.09.08 Szerda Jogsi

10.30ra volt idopontom a Trafic Departmentnel, hogy a Tablatesztet megcsinaljam.Elotte meg bementem az irodaban, lehivtam a leveleimet, es bejelentsem a fonokomnek hogy akkor en egy kicsit lelepek...
Felsobbrendu Kollegam rogton jott es megkerdezte, hogy akkor kikerdezheti e a tarifat... Anyadat kerdezd ki, nem vagy a tanarom...Mi a fasz kepzel ez magarol??
- Majd esetleg delutan, most el kell mennem..., volt az inteligens valasz!

Gyorsan megcsinaltam amit megkellet es leleptem. Kicsit hamarabb odaertem, mint ahogy a vizsga kezdodott. Bementem, hogy egy kicst tajekozodjak, hogy hol, merrol mennyi, de rogton szoltak, hogy akar kezdhetek is...Egy kicsit izgultam, dehat ez van, hajra...
Leultem egy szamipogep ele, az erintokepernyon bepotyogtem az azonositomat, kivalasztottam a nyelvet...akar kezdhetunk is.
10 kerdest fogok kapni, 8ra jol kell valaszolnom. 1 kerdes ugy nez ki, hogy megjelenik egy jelzotabla a kepernyon es 3-4 lehetseges valasz, hogy mit is jelent pontosan a tabla. A jo valaszra kell bokni, es kesz.
6 perc alatt vegeztem 1 hibaval, ugyhogy mostmar csak a forgalmi vizsga volt hatra.
Sorbanallas, 35 dirham befizetese, sorbanallas es varas. Rovid idon belul szolitottak, es kiosztottak, hogy melyik kocsival fogok vizsgazni. 4en mentunk egy autoval es a vizsgabiztos. En kezdtem a vizsgat. Kiallas a parkolobol, majd ki az utra, egy par flikk-flakk, koszonjuk, csere...
Hiaba, jobb vagyok mint Sumajer...Meg a masik 2 srac is vezetett, de en egy kicst feltem mogottuk.
Az eredmeny vegult is az, hogy 4bol 3 atment. Szegeny filippin srac bukott csak meg.
Meg egy kis varas, hogy a plasztik-kartyankat megcsinaljak. Kesz! Ennyi volt. Van jogositvanyom az Emiratusok teruletere 10 evig!

Amikor visszaertem az irodaba, mar javaban zajlott az ebedszunet. Mar csak egy kicsit kell bentlenni es lehet hazamenni, illetve Petraval es Csongval autot nezni.
Este persze dog faradtan ertem haza, epphogy arcra tudtam esni az agyba, mer aludtam is...

No comments: