Saturday, September 25, 2004

2004.09.24 Pentek

Ma dolgoznom kellett, de csak 1 piszit.
Atirtak a rendszernyomtatok IP cimet, ugyhogy miutan az angol sracok vegeztek ezzel, le kellett tesztelni, hogy minden tokeletesen mukodik e vagy sem. Az egyesz 30 perc alatt megvolt, de persze nekunk kellett varni az angolokra vagy 3 orat.
Az IT-s arc is bent volt, igy legalabb gyorsabban telt az ido, meg beszelgettunk egy kicsit. Amiket meselt....elegge elkepedtem, majd megilyedtem, vegul elbizonytalanodtam.
Egy csomo hasznos ifot tudtam meg a nagyfonokrol, a kisfonokrol, arrol, hogy ki kivel van, mit lehet, es mit nem, es mire kell figyelni. A hellottakat megemesztve arra a kovetkeztetesre jutottam, hogy itt vagy tortenni fog valami, vagy az elso adando alkalommal tovabballok, mert ez igy nem koser.
Nagy nehezen megcsinaltuk amit kell, es elmentunk haza. Nekem semmi programom nem volt, ugyhogy mostam es vasaltam, mint a kisangyal.
Ment ugyan a legkondi, de olyan meleg volt attol a kocsog vasalotol, hogy ki kellett nyitni az ajtot, hogy legyen egy kis huzat.
Draga lakotarsnom, a hulyepicsa, meg jott-ment allandoan a szobam elott. Eloszor nem zavart, de neha megallt es bamult befele. Amikor eszrevettem, gyorsan eltunt.
Vasaltam tovabb erre megint elosonfordal valahonnan, hogy a vasalot ne felejtsem a szobaba reggel, mert neki szuksege lesz ra!!
Nyugi anya, megkapod, bazze...
Telnek mulnak a 10 percek, erre megint elokerul, hogy az agyam itt volt vagy vettem, mert hogy neki nincs agya...
??...???
Akkor miert nem ezzel kezdted... Ki akarod probalni?
Az ertetlenseg jelei jelentek meg az arcan, egy kicsit zavarba is jott es elsonfordalt!
Meg egy parszor fel-feltunt a hatam mogott, de en gyorsan befejeztem a tevekenykedest, es becsuktam az ajtomat.

No comments: