Tuesday, September 28, 2004

2004.09.27 Hetfo

Ma volt az egyik kollega re-trainingje.
Szegeny nagyon buta, ugyhogy kulonos odafigyelessel kellett kezelnem. A 2 es fel ora alatt, amig vele foglalkoztam ugy elfaradtam, mint a fene.

Kb ez volt a napi osszes tevekenysegem, ami elmlitesre melto.

Egy fraszt...Este majdnem megvertem Csongort sakkban. Egy lepes kellett volna, de mindig ugy lepett, hogy ne tudjak mattot adni. Vagy 10 lepesen keresztul megyuszta es jol lepegetett, de egyszercsak bemattolt a szemet... Nagyon nem szerettem, de ez van. A masodik party is jol sikerult, itt is megizzasztottam, de joval tisztabb volt a folenye, mint az elozo jatszmaban!

Mielott elment meg dumaltunk egy kicsit a lakotarsakkal. Miutan elment en meg kartyaztan Rowannnal, Hasimmal, es Hajthammal. Persz ok is lepaholtak, de az utolso partyt, lefekves elott megnyertem, ugyhogy joizuen aludtam el.
Kellett ez a kis sikerelmeny a pici lelkemnek!!

No comments: