Friday, September 17, 2004

2004.09.16 Csutortok - Mellesleg magyar talalkozo

Ma meglatogatott a Diamond Lease egy kepviseloje, hogy autot ajanljon nekem. A Diamond Lease a 3 gyemantos markat forgalmazza, szervizeli es lizingeli az Emiratusok teruleten. Az ajanlat nem is rossz, mindten egybeveve, persze ha sikerul lealkudnom az ara. Az elso ajanlat 1150/ho egy auto, nem sok extraval, de ez most nem szamit. Ezert a penzert 3 evig haszanlom az autot, minden szervizkoltseget ok allnak, ugy hogy ha bejelentem, hogy szerviz, mondok egy idopontot es egy helyet, valaki jon, elviszi, hoz csereautot, majd ha kesz visszahozza. 0 extra koltsegert. Ja, es benne van a teljes biztositas. Nekiallhatnek szamolgatni, hogy most akkor hogy es merrol lehetne egy-egy 100at lealkudni, meg ilyesni, de szerintem ez eleg jo ajanlat. 3 evig tenyleg semmi dolgom nincs az autoval.
Persze lehet, hogyha egy bankkal finansziroztatnam mondjuk 4 evre, akkor havonta olcsobban jonnek ki, de akkor meg nem szamiltam a biztositast, es a kotelezo szervizeknel felmerult koltseget es veszodseget.
Beszeltem Csongorral, hogy mi a velemenye, azt mondta, hogy ennel jobbat nem fogok talalni, ugyhogy ha tetszik, akkor hajra...Szombaton kapok egy tesztautot, hogy megis milyen, meg hogy, merrol-meddig, majd utana eldontom.

Rohadt meleg volt, ugyhogy fogtam egy taxit hazafele. Ledobtam a cuccomat, es elmentem a Merkatoba, a Virgin-be zenethallgatni. Vagy egy oraig valogatoztam, es csak tatottam a szamat. Hihettetlen kinalat van olyan zenekbol, amit otthon meg nem is ismernek.
Azt hiszem az lesz, hogy minden honapban meglepem magam valami cd-vel. Csak azert, hogy a zenei izlesem nehogy ellaposodjona radioban hallhato kommerz szaroktol...
Az ehavi befuto, Schiller LEBEN cimu albuma. A legujjabb...Egy eve jelent meg... legalabb lehet nem kapkodta el. Ez mondjuk hallatsszik is...

A track list:
01 Willkommen
02 Sommerregen
03 I've seen it all - mit Maya Saban
04 Zukunft - a 'Gate to Heaven'cimu filmbol
05 Liebe - mit Mila Mar
06 Einklang
07 I miss you - mit Maya Saban
08 Leben...I feel you - mit Heppener
09 Mittelender
10 The smile - mit sarah Brightman
11 Dreiklang12 Babal - mit Mila Mar
13 Desire - mit Veljanov14 Stille
15 Vergangenheit
16 Delicately yours - mit Kim Sanders
17 Auslang

Szoval hazamentem, beloktem, es...es...azt hiszem teljesen elvarazsolt.Semmi durvasag, semmi slagergyanus dallam, semmi bovli, semmi onmegat ismetelgeto ritmus, no kibirhatatlan unalmassag, csak tisztan az ami a celja. A zene elvezete, RELAX, CHILL OUT...Ritkan talalkozni ilyen igenyesen megkonponalt zenei anyaggal.
Erdemes meghallgatni. Ennyire energikusan relax albumot reg hallottam a Blank & Jones RELAX albuma ota. Azt is lehetne mondani, hogy pazar, de is sajnos csak szar elekrtonikus zene...mondjak a hozza nem ertok.
A Merkatoban amugy Leonardo Da Vinci kiallitas van, majd holnap elmegyek megint, es csinalok egy fenykep albumot, mert marha jo az egesz.
Este magyar talalkozora mentunk. Osszejottunk viszonylag sokan, dumalgattunk, ismerkedtunk. Majd meglatjuk, hogy milyen kapcsolatok alakulnak ki.
Az Irish Village-ben voltunk, es persze olyan tomve volt a hely hogy csak na, ugyhogy kint ultunk. Egy ido utan valakinek eszebe jutott, hogy menjunk at a Bostonba, mert az fedett, meg a lanyok kapnak 4 piat ingyen. Atmentunk, megkaptuk a piat, beszelgettunk meg egy kicsit, de sajnos szar volt a hely, tomve emberekkel. Nme maradtunk sokaig...

No comments: