Friday, September 10, 2004

2004.09.09 Csutortok ...Rasszista e vagy...??

Hat ma megkaptam...Egy artatlan emaillel kezdodott, majd megkaptam a masodik emailt, amiben a MD hetfo reggel 10.00 megbeszelesre invitalt az irodajaba.
Az erdekes azonban az elotta talalhato 2 masik email volt.
Az elsoben "elegtelennek" minositettek a treninget, amit tartottam, raadasul ugy hogy a leirtak szerint, a trening magyarul volt...???...??? Mi a fasz?
A masodik emailben a kedves csoportvezeto kollega a hozza nem ertesemet ecsetelte, es azt kifogasolta, hogy az elmult 2 honap alatt nem sikerult teljesen megtanulnom az osszes olyan folyamatot, ami velemenye szerint nelkulozhetetlen a munkam sikeres elvegzesehez.
Ok.... Irany cigizni, nyododjunk meg...

Sok kerdes merult fel bennem az emailekkel kapcsolatban. A legjobbnak latta, ha megmutatom a kozvetlen fonokomnek, es megkerem, hogy a hetfoi megbeszelesre jojjon el velem. Kinyomtattam, majd odaadtam neki. Legyintett, nem kell vele foglalkozni vele...

Osszeszedtem a gondolataimat meg egyszer, majd irtam egy gyors jegyzetet arrol, hogy a leirtak hol tamadhatoak, mivel tudok vedekezni, hol es mivel vagyok tamadhato...

Jo programot talaltak nekem hetvegere, mondhatom..irhatom a vedobeszedem...
Epp itt volt az ideje, hogy hazamenjek.
Amikor hazaertem Hajtham mar otthon volt. Leultunk beszlegetni, rogton rakerdezett, hogy mitol vagyok ilyen buvalbaszott.Elmeseltem, a tortenetet. Hogy a fonok igy, a masik ugy, stb, stb. Melyik milyen nemzetisegu... A MD sziriai, a tamado fel libanoni. A gyanumat, a tortenet meghallgatasa utan O is megerositette, a dolog nem rolam szol, csak jo alanya vagyok a csatarozasanak. A tanacsa, hogy egy libanoni-sziriai konfliktusbol jobb kimaradni, es vigyazzak a libanoni kollegaval, mert olyanok mint a kigyok.

Ezek utan jol kitakaritottam magambol a duhot, es persze gondolkoztam tovabb. Most jutott eszembe egy regi beszelgetesunk Csongorral, amikor megkerdezte, hogy rasszita vagyok e!! Mert ha nem, itt az leszek, az ilyen es ehhez hasonlo dolgok miatt. Nem fogok neptomegeket kiirtani, de ezekbol a tapasztaltokbol hamar fogok itelni es hajlamos leszek arra, hogy altalanositsak. Oszinten megmondom, ez a hirtelen alltalanositas sohasem zavart, sot azt is leszartam, ha ez zavart valakit. Ha rosszul iteltem elsore, akkor az ido ugyis bebizonyitja ezt, akkor nagyobb a meglepetes, ha nem, akkor meg jonnek az "ugye en elore megmondtam" cimu vallveregetesek es nem kell modositanom az allaspontomat. Alltalaban ez utobbi a vagyoribb!

Ester Csongornal volt egy, a tortentek kielemzeset szolgalo video-party, ahol a reszletek megismerese utan csak annyi volt a reakcio, hogy, nyugi, gondolj vegig mindent es keszulj fel, csak megkostoltak, de csak a sajat segget fedezi ezzel a porveressel...
2 filmet sikerult vegignezni est ugy elaludtunk, mind a bunda..

No comments: