Tuesday, September 14, 2004

2004.09.13 Hetfo - Raport

Feladtam azon torekvesemet, hogy Csongort idoben, meg 7 ora elott sikeresen felebresztem. Egyszeruen keptelenseg. Rafinalt egy dog, mert direkt rafekszik a telefonjara, igy nem hallja ha hivom...

...szoval tokig glancban bebuszoztam a gyarba.
Beinditottam a masinamat, lehivtam a leveleimet, majd mentem a fonokomhoz, hogy induljuk.

A main office-ban persze senki nem sejtett semmit, mier vagyok ott, ugyhogy harsanyan udvozoltek. Kezfogasok, egy par poen, de nekem mar remegett a labam... Be kell menni az oroszlany barlangjaba...lehet hogy ehes....
Kozvetlen fonokon nem szarozott ennyit. Gyakorlott oroszlan-idomar fellepesevel lepett a fonok szobajaba, hogy akkor csapjunk a kozepebe.

Hat, elkezdodot...Vartam, vartam, hogy kerdez valamit, de csak nezett ram...3 masodpercig nem ertettem, de kivagtam magam...
- Az emaillel kapcsolatban...
- Igen, a reklamacio...
Ez egy jo szo, jol bele lehetett kapaszkodni, es jo korbe lehetett jarni...
1 percig sem tartott a dolog, 1 picit megfedtek, de csak epp annyira, mint amikor otthon lanyultam egy csokit, vagy ilyesmi...
A kovetkezo percben mar tok masrol beszeltunk, es ami a legjobb volt, megkaptam azt, hogy mi a fontossagi sorrend. Ez itt nagyon hasznos... Ha betartom az utasitasokat, amit a fonoktol kaptam, senki nem reklamalhat, hogy akkor most, ize..miert nincs ez vagy az kesz...

Visszafele a fonok meg magosztott velem egy par bizalmasnak is minositheto informaciot, azzal kapcsolatban, hogy kinek milyen felelnei vannak a jovojevel kapcsolatban, de errol majd kesobb.
Amikor visszertunk az irodaba tok ures volt, mindenki ebedelt.
Meg egy kicsit bohockodott mindenki 5 ora elott a munkaval, majd spiccelt mindenki haza.
En meg dolgozgattam egy kicsit lefekves elott, majd kirugtam a sajat labam az agy elott, es meg sem mozdultam reggelig.

No comments: