Tuesday, September 21, 2004

2004.09.20 Hetfo

Ma kellett visszavinnem a tutut a Diamont Lease-hez.
Hosszas tanakodas utan ugy dontottem hogy megis megtartom, egy rovidebb ideig. Kimentem, elinteztuk a papirokat majd robogtam vissza a varosba, mert treninget kellett tartanom a main officeban.
Tok jo autokazni...
Pontosabban kurvajo, hogy nem baszok el napi 3 oran azzal, hogy utazom, hanem megoldom ugyan ezt 30 perc alatt egy jargany segitsegevel.
Az itteni tomegkozlekedes katasztrofa. Igen, igen, meg rosszabb mit otthon. A kulonbseg annyi, hogy valahogy itt nincs minden 12,5 meteren csatornafedel, amit kerulgetni kell, es az utak is jobb minseguek. Persze ha dugo van akkor szopacs, mert a 4 savos all vagy 20 kilometeren, es nincs kerulout, vagy az is beallt!
Ezt a katasztrofalis kozlekedesi helyzetet mar a helyi okosok es penzeser is realazaltak, gondolom egy keves idot eltoltve a dugoban valami csodakocsiban ulve, ugyhogy terveztek is csomsan egy metrot. Ami talan nem is merto lesz, hanem fuggovasut, de vegul is ez lenyegtelen, mert akarmi is lesz 2006-ra megcsinaljak...
Az utakat is epitik mint allat. Egyik nap erre meg lehet menni, egy het mulva az ut megsemmisitve, mert epitenek egy masikat. Autozol tovabb, es hipp-hopp, erre a hidra valahogy nem emlekszem, pedig 2 hete jartam erre...
Igy kellene otthon is epiteni az utakat, autopalyat, nem a katyukat tomni. Bele se merek gondolni, hogy hova lett az a penz, ami a benzin arabol kellett volna az utalapba csordogalnia...
Szoval megtartottam a treninget a butaknak. Jol sikerult. Mindneki alairta, hogy mindent tud, ha nem akkor leverhetem a vesejet.
Este nem csinaltam semmit.

No comments: